خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های هواداران سپاهان برای خروج از بحران؛

محمدرضا ساکت، علیرضا رحیمی و محرم نویدکیا

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۳۶

پیش از نشست هیات مدیره سپاهان نام 3 گزینه برای ورود به این باشگاه مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فشار هواداران سپاهان به محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان باعث شد وی دست به کار شود و با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه درخواست رسیدگی فوری به مشکلات باشگاه سپاهان و اقدامات لازم برای برون رفت از شرایط فعلی تیم فوتبال این باشگاه را مطرح کند.

پس از این نامه بود که محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان استعفای خودش را تقدیم هیات مدیره کرد که قرار است مورد پذیرش واقع شود.

در همین راستا قرار است طی جلسه‌ای که اعضای هیات مدیره برگزار می‌کنند، هر چه زودتر تصمیم نهایی و راهکار خود را به عنوان راه چاره برای بهبود اوضاع سپاهان ارائه دهند.

شنیده‌ها از رایزنی برای صحبت با گزینه‌های باشگاه حکایت دارد و در این میان نام 3 گزینه مطرح شده است که پیش از این در باشگاه حضور داشته و محبوبیت بالایی میان هواداران دارند.

با توجه به اوضاع بحرانی باشگاه احتمالا تصمیم مسئولان برای تغییرات گزینه‌های موقت تا پایان فصل خواهد بود که مورد علاقه هواداران باشند و بتوانند موقتا اعتراض‌ها را خاموش کنند تا برای فصل آینده تصمیم قاطعی گرفته شود.

نام‌هایی که در این میان مطرح شده است، علیرضا رحیمی، محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا هستند که دو گزینه اول برای مدیریت و گزینه سوم برای سرمربیگری مطرح شده‌اند.

رحیمی و ساکت سابقه خوبی در سپاهان داشته و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر رسانده‌اند و نویدکیا هم کاپیتان سابق و محبوب سپاهانی‌هاست که پیش از این پیشنهاد دستیاری کرانچار را رد کرده بود و از مان زمان صحبت‌هایی در مورد سرمربیگری وی در سپاهان مطرح شده بود.

در حال حاضر رحیمی ریاست فدراسیون هندبال را بر عهده دارد و ساکت هم سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است و با توجه به مشغله موجود، جلب رضایتشان برای مدیریت سپاهان ساده به نظر نمی‌رسد و از طرفی انتخاب نویدکیا برای مربیگری ریسک بزرگی است چرا که وی تجربه کار در این مورد را ندارد.

در حال حاضر در میان اعضای هیات مدیره اختلافاتی وجود دارد و این موضوع که سرمربی خارجی کارنامه دار باید در این تیم مشغول شود همواره یک بحث جدی بوده است ولی شاید نویدکیا به عنوان مربی موقت روی نیمکت سپاهان بنشیند.

باید دید هیات مدیره سپاهان چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز