خبرگزاری کار ایران

گزینه دیگر خط حمله ذوب‌آهن هم پرید

دست قلعه‌نویی در پوست گردو

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۶۳

سرمربی ذوب‌آهن در جذب مهاجم مورد نظر خود ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم جدا شده از استقلال که مورد توجه ذوب‌آهن قرار داشت راهی قطر شد تا ادامه فوتبالش را در لیگ این کشور رقم بزند و بدین ترتیب پیوستن او به تیم اصفهانی منتفی به نظر می‌رسد.

قلعه‌نویی که از موقعیت‌های زیادی که هر بازی توسط مهاجمانش از دست می‌رفت شاکی بود، علاقه زیادی به تقویت خط حمله و جذب مهاجم در نیم فصل داشت ولی تا اینجا تمام گزینه‌هایش به نوعی از دست این تیم پریدند.

ذوبی‌ها ابتدا سراغ ارسلان مطهری رفتند که این بازیکن ترجیح داد مسیر تبریز را در پیش گرفته و راهی تراکتورسازی شود.

عیسی آل‌کثیر دیگر گزینه این باشگاه بود که تلاش‌ها برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش از نفت تهران بی‌نتیجه ماند و این بازیکن تا پایان فصل شاگرد افاضلی باقی‌ ماند.

در مقطعی که آلویس نانگ قصد جدایی از پارس جم را داشت صحبت‌هایی از همکاری مجدد او با قلعه‌نویی مطرح شد ولی در نهایت به سایپا پیوست.

آخرین گزینه ذوبی‌ها شهباززاده بود که به نظر می‌رسید با توجه به جذب مهاجم توسط سایپا و تراکتورسازی دیگر این تیم رقیبی در جذب او نداشته باشد ولی خروج از ایران و رفتن به لیگ قطر این بار مانع از جذب بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی شد.

تا این لحظه قلعه‌نویی در جذب مهاجم مورد نظر خود ناکام بوده و به نظر می‌رسد باید با همین نفراتی که در اختیار دارد راهی لیگ قهرمانان آسیا شود و لیگ برتر را ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز