خبرگزاری کار ایران

تکرار شرایط ذوب‌آهن برای حسینی؛

نکته امیدوار کننده برای تراکتوری‌ها در بازی با سایپا

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۵۴

سرمربی موقت تراکتورسازی در دیدار با سایپا تجربه شرایطی که در آن قرار گرفته را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با کنار رفتن یحیی گل‌محمدی از هدایت تراکتورسازی و مشخص نشدن تکلیف سرمربی جدید این تیم، در دیدار فردای سرخپوشان مقابل سایپا شاهد حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی موقت این تیم روی نیمکت هستیم.

حسینی در حالی موقتاً جای گل‌محمدی را گرفته است که فصل گذشته در شرایطی مشابه پس از برکناری او در ذوب‌آهن هم جانشینش شده بود و از هفته هشتم به بعد هدایت این تیم را بر عهده داشت.

او در دربی اصفهان به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت نشست ولی پس از آن هدایت دائم ذوب‌آهن را بر عهده گرفت و تا پایان فصل بر این مسند باقی ماند.

در دیدار با سپاهان که نخستین تجربه سرمربیگری حسینی در لیگ برتر بود او موفق شد حریف همشهری را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا شروع خوبی داشته باشد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ذوبی‌ها در 4 دیدار پیش از آن طعم پیروزی را نچشیده بودند.

بدین ترتیب جای امیدواری برای تراکتوری‌ها وجود دارد که در دیدار با سایپا با توجه به سابقه خوب حسینی در سرو سامان دادن فوری به تیم و خروج از شرایط بحرانی دارد بتوانند پیروز شوند و د شرایط بهتری تیم تحویل سرمربی جدید داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز