خبرگزاری کار ایران

ترس سوارز بعد از گاز گرفتن کیه‌لینی و انتقال به بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۳۵

لوییس سوارز اعتراف کرد که نگران بود گاز گرفتنش از شانه کیه‌لینی مانع انتقالش به بارسا شود.

به گزارش ایلنا، مهاجم اروگوئه در جام جهانی 2014 شانه مدافع ایتالیا را گاز گرفت که به خاطر آن از 9 بازی بین‌المللی و 4 ماه فعالیت در فوتبال محروم شد.

این سومین بار بود که سوارز به خاطر گاز گرفتن حریف محروم می‌شد. او در سال 2010 وقتی بازیکن آژاکس بود به خاطر گاز گرفتن باکال، بازیکن آیندهوون 7 بازی محروم شد و در سال 2013 به خاطر تکرار این کار این بار با ایوانوویچ، مدافع چلسی 10 بازی لیورپول را از دست داد.

لیورپول و بارسلونا پیش از جام جهانی 2014 بر سر انتقال 75 میلیون پوندی این بازیکن به توافق رسیده بودند و سوارز به تازگی در مصاحبه با هم‌تیمی‌اش پیکه اعتراف کرد که نگران بود این انتقال به هم بخورد: «بعد از کاری که کردم بلافاصله متوجه شدم. ما حدود ده دقیقه بعد توسط گودین گل زدیم، ولی من مثل همیشه شادی نکردم چون در همان زمان به فکر عواقب این ماجرا بودم. وقتی به رختکن رفتم، اولین کاری که کردم تماس با همسرم بود که همراه بچه‌ها در ورزشگاه بود. او از من پرسید که چه کار کردم و من نمی‌خواستم بپذیرم چه اتفاقی افتاده. فضای رختکن شاد بود، همزمان بازیکنان گوشی‌های‌شان را نگاه می‌کردند تا بازتاب این اتفاق را ببینند.»

وقتی پیکه از سوارز پرسید که نگران نبودی انتقال لغو شود، گفت: «چرا، این انتقال برایم خیلی مهم بود. قبل از اینکه محرومیت من از راه برسد و از جام جهانی اخراج شوم، با زوبی‌زارتا و رییس باشگاه صحبت کردم و آنها به من گفتند که نگران نباشم و هنوز مرا می‌خواهند.»

 انتظار می‌رود سوارز در جام جهانی 2018 هم مهره کلیدی اروگوئه باشد که در گروه A با روسیه، مصر و عربستان همگروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز