خبرگزاری کار ایران

مهابادی؛ هت تریک طلایی اینبار با نساجی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۵۴

نساجی مازندران برای پایان بخشیدن به رویای هواداران اکنون استارت قدرتمندانه‌ای برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول زده است.

به گزارش ایلنا، نساجی مازندران اکنون به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر و جدال برای دو سهمیه طلایی این رقابت‌ها چشم به حمایت بزرگ و همیشگی هواداران خود دارد.

آنها که در هفته گذشته شکست تلخی و ناباورانه‌ای را در بندرعباس مقابل گل گهر سیرجان متحمل شدند، به پشتوانه پیروزی هفته اول دور برگشت و امیدواری به 15 بازی باقیمانده، می‌خواهند رویای صعود به لیگ برتر را قطعیت بخشند.

داود مهابادی که پیش از این با صعود به همراه دو تیم به لیگ برتر اینبار برای هت تریک بزرگ خود که می‌تواند رویای یک استان را به قطعیت نزدیک کند، نقل و انتقالات را با بازگردان مهاجم محبوب نساجی آغاز کرد. بازگشت محمد عباس زاده به جمع سرخپوشان مازندرانی امیدوار است برخلاف دیدار قبلی که شانس‌های مسلمی را از دست دادند، اینبار در خط حمله قدرتمندانه ظاهر شوند. مهاجم شمالی که با درخواست مستقیم از علی دایی برای جدایی و بازگشت به نساجی مازندران و کمک به صعود این تیم با توجه به عملکرد موفق فصل گذشته‌اش که با 24 گل آقای گلی رقابت‌ها را قطعیت بخشیده بود، اینبار نیز به دنبال هدف بزرگی است.

مهابادی؛ هت تریک طلایی اینبار با نساجی

سرمربی جوان نساجی مازندران بعد از صعود به همراه پیام مشهد و گل گهر به لیگ برتر اکنون هت تریک بزرگ خود را اختصاص به صعود با نساجی مازندران قرار داده است. صعودی که با توجه به حضور تیم‌های قدری مثل نفت مسجد سلیمان، بادران تهران، خونه به خونه بابل و حتی ملوان و فجرسپاسی می‌تواند سخت و دور از ذهن تلقی شود. با این حال آنها اکنون با 33 امتیاز در فاصله 9 امتیازی با صدر و در رده سوم جدول جای گرفته‌اند. دیدار این هفته در استادیوم خانگی و مقابل آلومینیوم اراک یک انتقام شخصی برای مهابادی نیز محسوب خواهد شد و او به دنبال موفقیت برابر تیم سابق خود است که معتقد است با بی‌مهری از جمع آنها جدا شده است.

مهابادی؛ هت تریک طلایی اینبار با نساجی

مهابادی که موفق شده در نقل و انتقالات محمد عباس‌زاده، سعید خردمند و احمد الجبوری را به خدمت بگیرند، در فرصت باقیمانده به دنبال برطرف کردن دیگر نقاط ضعف این تیم است تا بتواند از پتانسیل بزرگ این تیم که هواداران متعصبی را در کنار خود می‌بیند یک اتفاق بزرگ را در لیگ دسته اول رقم زده و بعد از سال‌ها ناکامی نساجی را به لیگ برتر و سطح اول فوتبال بازگرداند.

عکس: حامد عراقی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز