خبرگزاری کار ایران

صالحی‌امیری: نسبت به ورزش بی‌اطلاع نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۵۵

صالحی امیری پس از انتخاب به عنوان رییس کمیته ملی المپیک از وزیر و کیومرث هاشمی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، رضا صالحی امیری پس از انتخاب شدن به عنوان رییس کمیته ملی المپیک در مجمع گفت: بنای صحبت ندارم و بر حسب وظیفه خواستم تقدیر و تشکر کنم. حادثه تلخ درگذشت دریانوردان را هم تسلیت می گویم. از وزیر دلسوز و سخت کوش تشکر می کنم که اخلاق در انتخابات رعایت شد. هم چنین کیومرث هاشمی با شخصیت و اخلاق محوری و شفاف سازی کارنامه خوبی از خود به جا گذاشت.

امیری تاکید کرد: به عنوان عضو کوچک جامعه ورزش تعهد اخلاقی دارم در کنار فدراسیون ها و وزارت ورزش برای ارتقای ورزش تلاش می کنم. در فرصت های دیگر در مورد سیاست ها صحبت می کنم.

نکته اساسی که فکر می کنم باید به آن بپردازیم این است که به فلسفه المپیک برگردیم و ببینیم که اساسا المپیک چیست. المپیک دو خاستگاه روشن دارد که یکی مبانی انسانی و اخلاق گرایی است و دیگری رقابت. امروز ورزش یک قدرت نرم برای جمهوری اسلامی ایران است. قطعا ورزش یکی از کانونهای افتخارات ملی و جهانی برای ماست. امروز یک مدال تنها افتخار برای یک قهرمان نیست بلکه یک افتخار وغرور ملی برای تمام ایرانیان است. از این منظر رقابت در عرصه جهانی افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و در داخل هم ارتقای هویت و غرور و عزت ملی را به همراه دارد.

او ادامه داد: تلاشی که کمیته ملی المپیک انجام می دهد مکمل تلاشهای وزارت ورزش خواهد بود و قطعا این دو مجموعه در کنار هم می توانند به اهداف متعالی برسند. من نسبت به مسائل ورزش بی اطلاع نیستم اما قطعا برنامه ریزی منسجم و مشترکی به همراه برادر عزیزم آقای سلطانی فر خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز