خبرگزاری کار ایران

حسینی در تیم ملی هم موفق می‌شود

دین محمدی: باید قدر قربانی را بدانند/ در لیگ یک می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۶۴

سرمربی شهرداری تبریز گفت: استقلال یک مهاجم دارد و اگر او هم نباشد باید چه کار کنند؟ باید قدر قربانی را بدانند، او بازیکن با استعدادی است که به کمک هم تیمی‌ها و هواداران نیاز دارد.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در رابطه با پیروزی روز گذشته شهرداری تبریز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: خداراشکر خوب نتیجه می‌گیریم. بازی بسیار سختی بود. شهرداری با حضور آقا مرزبان شکل گرفته و بازیکنان خوبی را با نظم جذب کرد. اعتقاد داریم تیم سخت کوشی بودند. خداراشکر سه امتیازی را گرفتیم و با اینکه ده نفره بودیم و فشار آوردند اما از بازیکنانم راضی هستند.

او ادامه داد: ماهشهر به ما سخت شانس گلزنی می‌داد و ما در عوض هیچ شانس به آنها ندادیم و همین مسئله نوید این را می‌دهد که در کار دفاعی خیلی مسئولیت پذیر هستند.

دین محمدی درخصوص روند پیروزی‌های شهرداری تبریز عنوان کرد: روند رو به رشدی داریم و تلاش کردیم در نیم فصل بدنسازی بیشتری داشته باشیم. برخلاف همه تیم‌ها که یک هفته استراحت داشتند ما فقط سه روز تمرینات را تعطیل کردیم. در دو نوبت تمرین می‌کردیم و چهار بازیکن گرفتیم که به ما کمک کردند.

سرمربی شهرداری تبریز درباره پیش بینی جایگاه شاگردانش در پایان لیگ دسته اول گفت: زمانی که به تبریز آمدم این تیم شرایط خوبی نداشت و با 5 امتیازی در انتهای جدول بود. تا به امروز 15 امتیازی کسب کردیم و سعی ما این است که شهرداری را در لیگ یک نگه داریم. مسئولان باشگاه درخواست داشتند تیم در لیگ یک بماند و هدف ما هم همین است.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد شاگرادن وینفرد شفر طی هفته‌های اخیر تصریح کرد: استقلال مقابل سایپا خوب نبود و شادابی نداشت. به دلیل بازی فشرده با تراکتورسازی خسته بودند و در حملات خیلی کم شکل می‌گرفتند. بعضی از بازیکنان نه در دفاع بودند و نه در حمله. اگر استقلال بیشتر حمله می‌کرد سایپا نمی‌توانست فشار وارد کند.

دین محمدی در رابطه با رکورد سیدحسین حسینی گفت: او پسر خوبی است که خیلی زحمت می‌کشد. او در ملوان تجربه کسب کرد و بهترین کار را انجام داد. اگر از استقلال نمی‌رفت برایش مشکل ساز می‌شد و حالا هم می‌بینید که در آمادگی کامل به سر می‌برد و می‌تواند در تیم ملی هم موفق باشد.

مهاجم سابق آبی‌های تهرانی درباره اتفاقی که برای علی قربانی پیش آمد، گفت: درباره قربانی بگویم که خیلی ناراحت شدم. استقلال یک مهاجم دارد و اگر او هم نباشد باید چه کار کنند؟ باید قدر قربانی را بدانند، او بازیکن با استعدادی است که به کمک هم تیمی‌ها و هواداران نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز