خبرگزاری کار ایران

ماهان رحمانی: در مورد برکناری جلالی چیزی نشنیده‌ام/ با یک برد به روزهای خوب برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۲۸

هافبک پیکان در مورد شرایط تیمش و بازی با فولاد خوزستان صحبت کرد.

ماهان رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: تیم اوضاع خوبی از نظر فنی دارد و در تمرینات هم به خوبی حاضر می‌شویم و آمادگی بالایی داریم ولی متاسفانه چند هفته است که نتیجه نمی‌گیریم و این موضوع تبدیل به مشکل بزرگی برای ما شده است.

وی افزود: اگر بازی‌ها را نگاه کنید می‌بینید تیم ما خوب بازی می‌کند و در بازی موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم ولی مشکل اینجاست که توپ‌هایمان متاسفانه وارد دروازه نمی‌شود و به همین دلیل نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و بازی‌ها را واگذار می‌کنیم.

هافبک پیکان درمورد بازی با فولاد عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی باید مثل بازی رفت این تیم را شکست دهیم تا به روند ناکامی‌هایمان پایان دهیم. مطمئنم با یک برد دوباره به روزهای خوب بر‌می‌گردیم و از زیر این فشار خارج خواهیم شد.

رحمانی در مورد شایعه برکناری مجید جلالی گفت: من چنین چیزی را هرگز نشنیدم و فکر نمی‌کنم مسئولان باشگاه چنین تصمیمی داشته باشند. جلالی از بهترین مربیان فوتبال ماست و در پیکان هم نتایج خوبی گرفته و بازیکنان جوان زیادی هم به تیم ما تزریق شده‌اند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همانطور که گفتم مشکل خاصی در تیم نیست و با یک برد به شرایط عادی برمی‌گردیم.

وی در مورد شرایط خودش هم اظهار داشت: خدا را شکر در شرایط خوبی قرار دارم و از کادرفنی ممنونم که به من اعتماد می‌کند و امیدوارم از این به بعد هم بتوانم در تیم مفید باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز