خبرگزاری کار ایران

کلوپ اولین شکست فصل گواردیولا را رقم زد

لیورپول 4 - 3 سیتی؛ الکسیس فرا خوانده شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۶۲

لیورپول موفق شد در دیداری جذاب و تماشایی 4 بر 3 سیتی را شکست دهد و نخستین شکست این تیم را رقم بزند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال لیورپول از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) در جدال بزرگ هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچسترسیتی صدرنشین بود.

 لیورپول موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده در نیمه دوم با نتیجه 3-4 سیتی را مغلوب کند تا اولین شکست فصل گواردیولا در آنفیلد رقم خورده و تیم کلوپ نیز به رتبه سوم جدول صعود کند.

نیمه اول در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که چمبرلین در دقیقه 9  برای لیورپول و سانه در دقیقه 40 برای سیتی گلزنی کردند.در نیمه دوم لیورپول در 8 دقیقه طوفانی سه بار توسط فیرمینیو، مانه و صلاح موفق به گلزنی شد و با نتیجه 4 بر یک پیش افتاد.

در ادامه سیتیزن ها که برای جبران گل جلو آمده بودند توانستند دو گل را جبران کنند.سیلوا در دقیقه 84 و گوندوگان در دقیقه 90 دروازه لیورپول را باز کردند.

در لحظات پایانی تلاش سیتی برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه ماند و  در نهایت لیورپول 3-4 پیروز این دیدارجذاب باشد.

با این نمایش و شکست به نظر می‌رسد من سیتی بیش از گذشته به دنبال جذب الکسیس سانچز باشد تا ستاره آرسنالی مدنظر منچستر را برای التیام این شکست باخت تلخ به هوادارانش معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز