خبرگزاری کار ایران

هوای اراک سنگین بود؛

سامره: مطمئن باشید هفته‌های آینده از مس رفسنجان بیشتر می‌شنوید

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۹۷

سرمربی مس رفسنجان پس از بازی برابر آلومینیوم اراک گفت: به دنبال مهاجم هستیم و در ادامه بهتر می‌شویم. مطمئن باشید در هفته‌های آینده از مس رفسنجان بیشتر خواهید شنید.

علی سامره در نشست خبری پس از دیدار برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی امروز به ما نچسبید. اینطور پیش آمده در بازی‌هایی باختیم که بازیکنانمان خوب بوده‌اند اما این بازی متاسفانه یکی از بدترین بازی‌های مس رفسنجان بود. به هر حال از بازیکنان راضی نیستم که در بازی به این راحتی اشتباهات فراوان داشته باشند و اجازه بدهیم حریف بیشتر در محوطه جریمه دیده شود نه اینکه به حریف بی احترامی کنم، بازیکنان ما باید به شرایط روحیه خوب بازگردند.

او افزود: به هر حال یک امتیاز بیرون از خانه برای ما خوب بود و به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم. تیم اراک زحمت کشید و نسبت به نیم فصل اول زحمت کشید و امیدوارم در ادامه به رده‌های بالاتر صعود کنند.

سامره ادامه داد: تیغ نورد به ما اضافه شده و به دنبال مهاجم هستیم و در ادامه بهتر می‌شویم. یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اولمان را به آلومینیوم دادیم و بسیار بازی خوب و درخشانی برای ما انجام داد، می‌توانست بیشتر کمک کند اما تصمیم گرفت برود.

سرمربی مس رفسنجان درباره ادامه مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و احساس می‌کنم هوای اینجا سنگین بود. مطمئن باشید در هفته‌های آینده از مس رفسنجان بیشتر خواهید شنید. چند تصمیم داور برای بازیکنان ما تنش‌زا بود و ناخودآگاه روی بازیکن فشار می‌آورد تا به اعتراض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز