خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر؛ ذوب آهن با بیشترین سهم

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۸۰

شاگردان قلعه‌نویی 3 نماینده در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند تغییراتی در جدول ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان توانستند فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با عملکرد خوبی که داشتند نقش کلیدی در تیم‌شان ایفا کنند و در نتیجه بازی تاثیر بسزایی بگذارند.

در زیر منتخبی از بهترین بازیکنان هفته نوزدهم را معرفی می‌کنیم:

 

دروازه‌بان: محسن فروزان (پارس جنوبی)

گلر پارسی‌ها روز خوبی مقابل صنعت نفت و خط حمله زهردار این تیم داشت و توانست بارها با ‌واکنش‌های به موقعش در روزی که خط دفاع عملکرد خوبی نداشت، دروازه را نجات دهد.

 

مدافع: میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن)

این روزها در ترکیب ذوب‌آهن خوش می‌درخشد و مقابل سپاهان هم توانست از بازیکنان خوب و کلیدی تیمش باشد. فخرالدینی علاوه بر بازی خوب و نفوذهای خطرناکش به دل دفاع سپاهان، گل اول تیمش را هم به ثمر رساند تا جریان بازی را تغییر دهد.

 

مدافع: موسی کولیبالی (استقلال خوزسان)

در روزی که استقلال خوزستان بار دیگر طعم پیروزی را چشید و توانست بازهم کلین شیت کند، خط دفاع این تیم روز خوبی را سپری کرد و چهره شاخص این خط دفاعی هم موسی کولیبالی، مدافع بلند قامت این تیم بود.

 

مدافع: محمد نصرتی (نفت تهران)

نفتی‌ها این روزها در حال بازگشت به دوران خوب خودشان هستند و افاضلی نتایج خوبی کسب می‌کند. در خط دفاع این تیم نصرتی نشان داده فوتبال سن و سال نمی‌شناسند و 90 دقیقه با جنگندگی مثال زدنی مقابل مهاجمان تراکتورسازی ایستادگی کرد.

 

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

در روزی که پرسپولیس فاصله‌ای تا از دست دادن 2 امتیاز دیگر نداشت، کامیابی‌نیا عملکرد کلیدی در تیم ایفا کرد و مثل همیشه در دفاع و حمله پشتیبان خوبی برای تیمش بود و چند بار هم برای بازیکنان تیمش موقعیت‌سازی کرد.

 

هافبک میانی: رضا اسدی (سایپا)

روز خوبی مقابل استقلال داشت و عملکرد مناسبی در مرکز میدان برای تیمش ایفا کرد و یکی از عوامل یک امتیاز با ارزش تیمش مقابل شفر و شاگردانش بود.

 

هافبک میانی: داریوش شجاعیان (استقلال)

هافبک استقلال به خوبی در مرکز میدان تبدیل به بازیکن کلیدی برای این تیم شده است و در نبود جپاروف مسئولیت سنگین‌تری هم نسبت به همیشه دارد. او تک گل تیمش را هم در روز تساوی مقابل سایپا به ثمر رساند.

 

هافبک هجومی: بختیار رحمانی (ذوب‌آهن)

از خریدهای خوب ذوبی‌ها محسوب می‌شود و زیر نظر قلعه‌نویی به روزهای اوج خودش بازگشته است. رحمانی نقش کلیدی در خط میانی تیمش در پیروزی با ارزش مقابل سپاهان داشت.

 

هافبک هجومی: وحید امیری (پرسپولیس)

سرخپوشان از دوران طلایی خود فاصله گرفته‌اند و دیگر تیم شکست ناپذیر همیشگی نیستند ولی وحید امیری همچنان در ترکیب تیم خوش می‌درخشد و بارها دروازه مشکی‌پوشان را تهدید کرد.

 

مهاجم: مرتضی تبریزی (ذوب آهن)

یک گل و یک پاس گل در دیدار حساس و دشوار دربی اصفهان مقابل سپاهان دلیل کافی برای قرار گرفتن نام یک بازیکن در تیم منتخب هفته‌ است.

 

مهاجم: عیسی آل‌کثیر (نفت تهران)

با ترفند افاضلی از ترکیب اصلی خارج شد و در نیمه دوم به میدان آمد و حضور 40 دقیقه‌ای در زمین کافی بود تا دوبار دروازه تراکتورسازی را باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز