خبرگزاری کار ایران

حمله شفر به سرمربی پرسپولیس:

برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است!

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۱۳

سرمربی آلمانی استقلال تهران به صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ درباره خطای سرور جپارف اشاره کرد و او را رئیس جدید کمیته انضباطی دانست.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از تقابل با سایپا تهران گفت: بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم. دستیار جدید ما و مدیرعامل سر تمرین آمده بودند. جلسه با بازیکنان باعث شد تاخیر ما افزایش یابد. خوشحالم که میگویل اینجاست. او در جاماییکا دستیار من بود و در کارابیان پ کوپا امریکا دستیار من بود.

او ادامه داد: فردا بازی راحتی نخواهیم داشت. تمام تیم‌ها می‌خواهند استقلال را ببرند. هر تیمی میخواهد تیم اولی باشد که مقابل ما گل بزند. من به بازیکنانم گفتم این موضوع طبیعی است و باید به همه تیم ها احترام بزاریم. نمی خواهم بازیکنی با غرور بازی کند.

شفر در رابطه با دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: نمی‌خواهم کسی برای هواداران خودنمایی کند. سایپا سفت و محکم بازی می کند و تیم خوبی است. باید مثل بازی آخر خانگی با صبر و حوصله بازی کنیم و بتوانیم برنده میدان شویم.

تاخیر شفر دلیلی شد تا خبرنگاران حاضر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا هیچ سوالی از سرمربی آلمانی نپرسند و این نشست را تحریم کنند!

بعد از این اتفاق شفر خطاب به خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس در حالیکه که عکس برانکو ایوانکوویچ را روی صفحه اول روزنامه‌های ورزشی دید، گفت: ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است. آنقدر مسئله جبارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود!

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: چطور می‌شود وحید امیری روی بدن بازیکن حریف پا گذاشت، اما هیچ کس به آن توجه نکرد؟ چرا برانکو این موضوع را در مصاحبه‌اش اعلام نکرد؟

شفر در ادامه صحبت‌های ضمن اینکه می‌خندید و چای می‌نوشید گفت: تلویزیون مرتب خطای جبارف را در طول هفته گذشته نشان داد و برایم جالب است با این خطای غیرعمد او را محروم کردند، اگر یک بازیکن هم با مشت به صورت بازیکن حریف بزند و خودش هم بگوید این کار را کردم، آن وقت معلوم نیست با او چگونه برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز