خبرگزاری کار ایران

مربی گسترش فولاد تبریز:

به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم/ نباید به فولاد فرصت بدهیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۸۸۴

مربی گسترش فولاد تبریز ابراز امیدواری کرد که تیم تبریزی سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

به گزارش ایلنا، فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: تیم‌های خوزستانی معمولاً تکنیکی هستند و دوست دارند تهاجمی کار کنند؛ بیشتر به گل برسند. فکر نمی‌کنم فولاد به دنبال بازی بسته مانند ذوب‌آهن باشد. مقابل تیم‌هایی که هجومی بازی می‌کنند ما هم بازی خوبی خواهیم داشت اما تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، زیبایی بازی را می‌گیرند.

او ادامه داد: باید از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم. فرقی نمی‌کند چه تراکتور بازی می‌کند چه گسترش فولاد، تمام مردم تبریز باید حمایت کنند. یکی از عوامل مهم موفقیت تیم های بالای جدول استفاده از همین شرایط میزبانی است. خوشبختانه تیموریان به بازی رسیده اما نریمان جهان را از دست دادیم. بچه‌ها شرایط خوبی دارند. با بردی که هفته قبل بدست آوردیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه بیان داشت: تمام مسابقات برای ما حساس است، اگر ۳ امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن را گرفته بودیم، حتماً شرایط ما در جدول فرق می‌کرد. شاید خیلی‌ها باور نکنند به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

فلاحت‌زاده درخصوص حمایت هواداران تبریزی اظهار داشت: در هر زمینی که به میدان می‌رویم، مظلوم هستیم. تماشاگران باید ما را حمایت کنند. از مردم تبریز می‌خواهم که این تیم را تیم خودشان بدانند. حضور تماشاگران می‌تواند به روند نتیجه‌گیری ما کمک کند. شاید ما امسال باشیم و سال آینده نباشیم. گسترش فولاد متعلق به مردم آذربایجان است. شاید در برخی بازی‌ها به دلیل عدم حضور تماشاگران نتیجه را واگذار کردیم. حضور تماشاگران می‌تواند به بازیکنان و کادر فنی تیم انرژی مثبت بدهد.

او در ادامه بیان داشت: در دیدار مقابل استقلال اگر تماشاگران این تیم حضور داشتند شاید به این راحتی نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. با توجه به بازی خوبی که در نیمه اول مقابل این تیم به نمایش گذاشته بودیم و با توجه به فضایی که در آن زمان در استقلال وجود داشت، در صورت حضور تماشاگران استقلال و فشار آنها روی بازیکنان تیمشان شرایط به نفع ما تغییر می‌کرد.

مربی گسترش فولاد افزود: بازیکنانی را برای دیدار مقابل فولاد انتخاب کردیم که از تجربه خوبی برخوردارند و به مسابقه فردای ما کمک خواهند کرد، هر تیمی که مقابل ما فوتبال بازی کند ما هم زیبا بازی خواهیم کرد و نتیجه مطلوبی حاصل می‌شود اما تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند شرایط را سخت می‌کنند، مطمئنم فردا فولاد با توجه به عناصر هجومی که دارد بازی خوبی به نمایش خواهد گذاشت. نباید اجازه دهیم آنها صاحب موقعیت شوند بازیکنان پا به توپ خوبی دارند که باید آنها را از جریان بازی خارج کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز