خبرگزاری کار ایران

صحبت های جالب اسنایدر بعد از حضور در قطر و هم بازی شدن با طارمی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۸۸

هافبک سرشناس فوتبال هلند درباره حضور در فوتبال قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سان، تیم فوتبال الغرافه قطر در فصل نقل و انتقالات زمستانی و برای تقویت تیم خودش جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست به خرید وسلی اسنایدر هلندی از گالاتسرای و مهدی طارمی از پرسپولیس زد.

اسنایدر درباره بازی و حضور در لیگ قطر اظهار داشت: از مدت‌ها قبل می‌دانستم که لیگ قطر و فوتبال این کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد و در حال بهتر شدن است و خیلی دوست داشتم تا در این مسیر بتوانم همراه تیمم باشم و باعث شوم تا الغرافه بهتر شود. این‌جا استقبال خیلی خوبی از من شده است که به همین خاطر از مسوولان و هواداران تیم تشکر می‌کنم. من برای فوتبال بازی کردن به اینجاآمدم و کاری به مسائل دیگری ندارم. می‌دانم قطر میزبان جام جهانی است و این کشور می‌خواهد تا شروع جام جهانی بعدی بیش‌تر در نقشه فوتبالی جهان باشد.

هافبک اسبق تیم ملی هلند در پایان تصریح کرد: برای من خیلی حیف شد که هلند نتوانست به جام جهانی برود. ما در جام جهانی ۲۰۱۰ نایب قهرمان شدیم و در دوره بعدی این رقابت‌ها سوم شدیم و خیلی ناراحت کننده است که نتوانستیم به جام جهانی راه یابیم. در یورو ۲۰۱۶ نیز حاضر نبودیم و دوست داشتیم که مردم کشور را خوشحال کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم به جام جهانی برسیم و این خیلی ناراحت کننده است که هلند در این رقابت‌ها حضور ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز