خبرگزاری کار ایران

سهمیه خریدهای تراکتورسازی پر شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۴۳

با جذب مطهری و توافق با آلمیدا تراکتورسازی سهمیه خرید‌هایش را کامل کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در پنجره زمستانی بعد از یک سال اجازه جذب بازیکن پیدا کرد، با خریدهای زیادی که انجام داد سعی داشت کمبودهایی که در این مدت در ترکیب تیم ایجاد شده است را برطرف کند و به همین منظور تا این لحظه 8 بازیکن به خدمت گرفته است.

تراکتورسازی ابتدا به سراغ مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی و قائم اسلامی‌خواه رفت و این نفرات را به عنوان سرباز جذب تیمش کرد. همچنین امید عالیشاه هم که از فصل گذشته به عنوان سرباز جذب شده بود توانست نامش را به فهرست اضافه کند تا 6 بازیکن همان ابتدا در ترکیب تراکتورسازان حضور پیدا کنند.

بعد از آن تراکتوری‌ها به مذاکره با چند بازیکن دیگر پرداختند و مدتی طول کشید تا توافق حاصل شود. در پست دروازه‌بانی ژوردی آلمیدا جذب کرد که در مورد این بازیکن هم مدتی طول کشید تا توافق برای دریافت ITC او با باشگاه برزیلی انجام شود.

آخرین بازیکنی هم که جذب تراکتورسازی شد، ارسلان مطهری است تا 8 سهمیه تراکتورسازی پر شود و این باشگاه دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند.

تنها راه اضافه کردن بازیکن در این شرایط گرفتن 3 بازیکن سهمیه آزاد است و باید دید تراکتورسازان برنامه‌ای برای استفاده از این پوئن دارند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز