خبرگزاری کار ایران

امید جلالی به ستاره جوان تیمش/ کریمی علیه جادوگر

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۲۸

هافبک جوان پیکان تبدیل به مهره کلیدی در این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان این روزها در جدول و در دیدارهای لیگ برتر خود حال و روز خوشی ندارد و چند هفته‌ای می‌شود که دیگر مثل اوایل فصل نتیجه نمی‌گیرد.

پیکان که فصل گذشته با جلالی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و نتایجی کسب کرد که در نهایت به رتبه ششم جدول دست پیدا کرد.

یکی از انتقادهایی که فصل گذشته به جلالی می‌شد، بالا بودن میانگین سنی تیم بود که با حضور بازیکنانی مثل رحمان احمدی،‌ امیرحسین صادقی، علی حمودی، بهادر عبدی، آرش برهانی و... به شدت بالا رفته بود ولی جلالی طبق گفته‌های خودش قصد داشته در یک برنامه چند ساله تیم با تجربه‌ای ببندد و کم کم بازیکنان جوان را به ترکیب تیمش تزریق کند.

این روند در  فصل جاری شکل گرفت و بازیکنانی مثل پیام نیازمند، محمد صادق بارانی، امیرحسین کریمی و... را به ترکیب تیمش اضافه کرد و هنوز جوانانی هم روی نیمکت این تیم هستند که منتظر فرصت برای اضافه شدن به ترکیب تیم می‌گردند.

امیرحسین کریمی، هافبک خوش آتیه پیکان که فصل گذشته به این تیم اضافه شده است، به مرور خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و در حال حاضر یکی از مهره‌های کلیدی پیکان محسوب می‌شود.

هافبک 22 ساله پیکان از محصولات آکادمی سپاهان است که توسط کرانچار به تیم بزرگسالان دعوت شد و پس از آن مدتی در گسترش فولاد بازی کرد تا بازی او چشم جلالی را گرفت و او را به تیمش آورد.

کریمی در دیدار با شاگردان علی کریمی در سپیدرود یکی از مهره‌هایی است که مجید جلالی برای عبور از این بحران 7 هفته بدون پیروزی روی او حساب ویژه باز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز