خبرگزاری کار ایران

خریدهای خوبی در نیم فصل داشتیم

حدادی‌فر: نباید اجازه دهیم سپاهان نتایج خوب‌مان را قطع کند/ بازی پلی‌آف برای ما حکم مرگ و زندگی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۰۷

هافبک با تجربه سپاهان از شرایط تیمش و همچنین دیدار حساس مقابل سپاهان می‌گوید.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات سخت و منظمی انجام می‌دهیم تا آماده دیدار حساس مقابل سپاهان شویم. این دیدار تاثیر زیادی در سرنوشت ذوب‌آهن در ادامه لیگ دارد. نیم فصل اول در شرایطی که اوضاع به خوبی پیش می‌رفت با شکست مقابل سپاهان اوضاع کمی برای ما بد شد و تاثیرش روی بازی‌های بعدی هم نمایان شد و برای همین باید تلاش کنیم این بازی را ببریم و به روند خوبی که داشتیم ادامه بدهیم. تیم خدا را شکر چند هفته روی دور نتیجه‌ گرفتن افتاده و امیدوارم مقابل سپاهان قطع نشود.

وی در مورد بازی با سپاهان و شرایط این تیم هم گفت: سپاهان تیم خوبی است و نفرات خوبی در اختیار دارد و واقعا بازی مقابل این تیم سخت است ولی همانطور که گفتم نیاز داریم پیروز این بازی شویم تا روند نتیجه‌گیری‌مان قطع نشود. از طرفی بازی رفت را هم شکست خوردیم و همین موضوع نیاز ما را به پیروزی بیشتر می‌کند.

حدادی‌فر ادامه داد: در این بازی کی‌روش استنلی را در اختیار نداریم ولی بازیکنان جانشین خوبی داریم که فکر می‌کنم بتوانند مفید ظاهر شوند.  این بازی همانطور که گفتم خیلی مهم است و می‌توانیم با کسب 3 امتیاز آن با روحیه مضاعف هفته‌های دیگر را برگزار کنیم.

هافبک با تجربه ذوب‌آهن در مورد شرایط خودش هم عنوان کرد: به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت برگشتم هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده‌ام و برای همین با صلاحدید کادر فنی کم کم به ترکیب تیم اضافه می‌شوم تا به آمادگی کامل برسم البته برایم فرقی نمی‌کند در زمین باشم یا روی نیمکت و مهم پیروزی تیم است و کادرفنی بهترین تصمیم را می‌گیرد.

حدادی‌فر در مورد خریدهای جدید ذوب‌آهن گفت: بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شدند و بازیکنان خوبی هم اضافه شدند که تا این لحظه توانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند و امیدوارم در ادامه هم مفید ظاهر شوند.

وی با اشاره به دیدار پیش رو در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم خاطر نشان کرد: ما از ابتدا برای لیگ قهرمانان برنامه نداشتیم و یکباره تیم ما به این رقابت‌ها اضافه شد و تیم نفت هم که تلاش زیادی برای صعود کرد اتفاق ناراحت کننده‌ای بود که نتوانست مجوز بگیرد. به هر صورت از زمانی که مشخص شد آسیایی شده‌ایم باشگاه و کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا آماده این رقابت‌ها شویم و در فرصت باقی مانده هم نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. بازی با تیم هندی برای ما بازی مرگ و زندگی است و باید پیروز شویم تا به مرحله گروهی برویم و از اعتبار نام ذوب‌آهن در آسیا دفاع کنیم.

هافبک ذوب‌آهن در پایان گفت: من دربی‌های زیادی در اصفهان حضور داشتم که هم زیاد برده‌ام و هم زیاد باخته‌ام. امیدوارم روز جمعه هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند و از طرفی امیدوارم آنها را خوشحال کنیم و با نتیجه خوب و قابل قبولی به خانه بفرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز