خبرگزاری کار ایران

از ساسان انصاری تا حاتمی و جپاروف؛

پدیده، قربانی همیشگی تغییر حکم کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۲۴

رضا مهاجری در حکم‌های کمیته انضباطی و کمیته اخلاق بدشانس بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته جسله کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف سرور جپاروف در بازی با استقلال خوزستان تشکیل شد و اعضای این کمیته پس از شنیدن توضیحات این بازیکن حکم قطعی را صادر کرده و این بازیکن را یک بازی از حضور در میادین محروم کردند که این محرومیت در دیدار هفته نوزدهم مقابل سایپا اعمال خواهد شد.

پیش از این طی حکم موقتی که کمیته انضباطی داده بود اعلام شده بود این بازیکن یک ماه نمی‌تواند همراه تیمش باشد که این حکم اعتراض‌های زیادی از سوی استقلالی‌ها به همراه داشت و شاید یکی از دلایل کاهش محرومیت در حکم قطعی، همین اعتراض‌ها بوده باشد.

با این وجود جپاروف تنها مقابل سایپا غایب خواهد بود و در دیدار هفته بیستم تیمش مقابل پدیده مشهد حضور خواهد داشت تا زیان این کاهش محرومیت به رضا مهاجری و شاگردانش برسد.

نکته جالب اینجاست که در فصل جاری سومین بار است که دود کاهش محرومیت بازیکنان در چشم پدیده می‌رود.

اولین بار ساسان انصاری بود که توانست محرومیت خود را کاهش دهد تا مقابل پدیده حضور داشته باشد. مهاجم سپاهان که از زمان حضورش در فولاد 4 بازی محروم شده بود باید در ابتدای فصل و در سپاهان این محرومیت را پشت‌سر می‌گذاشت ولی اعتراضات چند باره این باشگاه و درخواست بخشش از سوی این بازیکن با تغییر حکم کمیته انضباطی مواجه شد تا محرومیت انصاری به 2 جلسه کاهش پیدا کرده و در هفته دوم مقابل پدیده به میدان برود. هرچند حضور این بازیکن کمکی به سپاهان نکرد و شاگردان مهاجری 4 بر صفر حریف اصفهانی خود را شکست دادند.

مورد بعدی فرزاد حاتمی بود که به علت درگیری با امیرحسین صادقی در هتل از سوی کمیته اخلاق 4 بازی محروم شده بود ولی اعتراض تراکتورسازان به این حکم باعث شد پس از دو جلسه محرومیت مقابل نفت تهران و سایپا 2 جلسه دیگر به تعلیق در بیاید و مهاجم تراکتورسازی به دیدار با پدیده در جام حذفی برسد. این دیدار با پیروزی شاگردان گل‌محمدی و حذف پدیده از جام حذفی همراه بود.

حال جپاروف سومین بازیکنی است که در آستانه بازی با پدیده با کاهش و پایان محرومیتش مواجه می‌شود و مهاجری برای سومین بار از تعلیق احکام کمیته انضباطی متضرر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز