خبرگزاری کار ایران

به خاطر یک اشتباه نباید منشا و احمدزاده را کنار بگذاریم

پیروانی: نمی‌توانستیم طارمی را به زور نگه داریم/ محرومیت جپاروف برای ما مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۲۱

سرپرست پرسپولیس در مورد حواشی اخیر پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص بازگشت منشا و احمدزاده به تمرینات اظهار داشت: بحث منشا و احمدزاده درون خانوادگی بود و بلافاصله بعد از اتفاقاتی که افتاد به کمیته انضباطی دعوت شدند و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد، ضمن اینکه خیلی زود این دو نفر با یکدیگر آشتی و روبوسی کرده و به صورت مکتوب از اتفاق افتاده ابراز پشیمانی کردند، باشگاه هم قصد نداشت با یک اشتباه بازیکن را کنار بگذارد و آنها از امروز در تمرین حاضر می‌شوند و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم مخصوصاً‌ در پرسپولیس که بیشتر زیر ذره‌بین است و اتفاقات این چنینی بازتاب بیشتری دارد.

وی در مورد وضعیت طارمی گفت: او چند روزی است که در تمرینات حاضر نمی‌شود و به صورت کتبی اعلام کرده دیگر توانایی فعالیت در ایران را ندارد و ما هم مدتی است از او بی‌خبریم. به هر صورت من به عنوان یک پرسپولیسی از او و زحماتش در این مدت که در تیم حضور داشت و دو بار هم آقای گل لیگ برتر شده تشکر می‌کنم و برایش هرجا که هست آرزوی موفقیت دارم. باشگاه به او پیشنهاد یک ساله و دوساله برای ماندن داد ولی تصمیم او بر رفتن بود و این را کتباً به ما اعلام کرده بود و فکر می‌کردیم راهی اروپا شود ولی سر از حوزه خلیج فارس در آورد. در نهایت تصمیم‌گیری با خود او بود و همانطور که گفتم برایش آرزوی موفقیت دارم. درست است همه ما دوست داشتیم مهدی در کنار ما باشد ولی تصمیم با خودش بود. اینکه می‌‌گویند باید او را نگه می‌داشتیم فکر نمی‌کنم اتفاق قشنگی باشد که بازیکن به زور در تیم بماند. هواداران بدانند که ما تمام تلاش‌مان را برای حفظ او به خرج دادیم ولی طارمی کل وجودش برای رفتن بود و حتی در تمرین هم حاضر نمی‌شد و در این شرایط ماندن او کمکی به تیم نمی‌کرد.

سرپرست پرسپولیس در مورد محرومیت جپاروف و اینکه گفته می‌شود تحت فشار پرسپولیسی‌ها این تصمیم گرفته شده است عنوان کرد: جا دارد از لطف دوستان تشکر کنم که اخیراً در فضای مجازی و اینستاگرام لطف هواداران رقیب شامل حال ما شده است و من از آنها به دل نمی‌گیرم. من به عنوان سرپرست تیم وظیفه دارم از منافع پرسپولیس دفاع کنم. می‌توانم سکوت کنم و حاشیه امنیت خودم را بالا ببرم ولی مسئولیت حقوقی و شرعی من حکم می‌کند این را وظیفه خودم بدانم که هرچه می‌بینم بگویم و تلاشم این است که نگذارم حقی از من ضایع شود. من هیچ وقت اسم تیم رقیب را نمی‌آورم و احترام می‌گذارم. برانکو حرفی که زد یک مقایسه برای زمان استراحت تیم‌ها بود و یا اینکه بازیکن حریف چطور شد. اشلی یانگ بازیکن منچستر   هم حرکت مشابهی انجام داد و بلافاصله محروم شد. بازیکن دعوت می‌شود کمیته انضباطی که چه بگوید؟ مگر می‌شود یک نفر بگوید من عمداً بازیکن حریف را زدم؟ من احترام زیادی برای کمیته انضباطی قائلم ولی باید خیلی سریع عمل کند و وقفه این چنینی در رای ها قابل پذیرش نیست تا از اتفاقات این چنینی جلوگیری شود. قصد نداریم تیم رقیب را ضعیف کنیم چرا که اوضاعمان در جدول خوب است و به امید خدا امسال هم قهرمان می‌شویم و نیازی به این کارها نداریم. حرف‌هایی که زده می‌شود اصلاً قشنگ نیست و در شان روح فوتبال نیست.

پیروانی در ادامه گفت: از محروم شدن یا نشدن بازیکن حریف چیزی عاید ما نخواهد شد و تنها خواسته ما این است که حق و عدالت برقرار شود و حرف‌مان را می‌زنیم و مهم نیست برای ما که کسی محروم بشود یا نشود. همین‌جا باید بگویم هواداران پرسپولیس بهترین هواداران هستند و تا کسی هجمه‌ای به آنها وارد نکند به کسی حمله نخواهند کرد. مسائلی هم که ایجاد شده به خاطر اتفاقات بازی قبل بود. ما در بازی گذشته فکر می‌کنم اگر تماشاگر حضور داشت می‌توانستیم پیروز شویم و از هواداران خواهش می‌کنم صبورتر باشند چرا که اکثر تیم‌ها قصد دارند ما را از صدر جدول پایین بکشند و نباید به آنها کمک کنیم.

وی در مورد اتفاقات داوری بازی با نفت عنوان کرد: بعد از سال‌ها حضور در فوتبال هنوز توپ به دست و دست به توپ را متوجه نشدم چطور است. دو کارشناس بیایند و در این مورد نظر بدهند. وقتی ما اعتراض می‌کنیم کمیته داوران به جای جواب منطقی صحبت‌های دیگری می‌کند و بهتر است به همدیگر احترام بگذاریم نه اینکه بگویم این تصمیم خودم است و به کسی ارتباطی ندارد. ما وظیفه داریم وقتی علیه ما سوت زده می‌شود به خاطر فشاری که روی ما است مجبوریم صحبت کنیم و این رفتارها قشنگ نیست. امیدوارم با حمایت هواداران به قهرمانی که در پیش داریم دست پیدا کنیم.

پیروانی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا مسئولان پرسپولیس مثل استقلال مصاحبه نمی‌کنند تا از تیم دفاع کنند گفت: ما سکوت نکرده‌ایم و هر جا لازم بوده من و برانکو صحبت کردیم و از حق تیم دفاع کردیم و سایر نفرات هم وظایف خودشان را دارند و مشغول کارهای مدیریتی هستند و نمی‌خواهیم هرکسی در باشگاه صحبت کند. این بحث‌های اخیر که شکل گرفته شده است باید توسط کمیته انضباطی بررسی شود و اگر سند و مدرکی وجود دارد باید برخورد شود و هیچکس حق پیشداوری و ورود به حیطه کمیته انضباطی را ندارد. اگر روابط عمومی باشگاه سکوت کرده بنا بر سیاست‌های کلان باشگاه است.

وی در مورد اینکه چه تدبیری دارند برای اینکه دوباره محرومیت گریبانگیر باشگاه شود گفت: ما بازیکنان خودمان را نسبت به رعایت نظم و انضباط توجیه کردیم و روی سکوها اتفاقی اگر بیافتد کمیته انضباطی ورود خواهد کرد. همانطور که گفتم بهترین و نجیب‌ترین هواداران را داریم و امیدوارم دیگر اجازه ندهند چند تماشاگرنما حاشیه ایجاد کنند.

سرپرست پرسپولیس در ادامه در توضیح دیگری در مورد مهدی طارمی و غیبت‌های اخیر او در تمرینات اظهار داشت: طارمی عضو پرسپولیس بوده و نامه کتبی داده که نمی‌توانم در ایران فوتبال بازی کنم و ما هم نمی‌توانستیم به زور او را نگه داریم. اینطور نبود که از او خبر نداشته باشیم و بخواهیم آگهی گمشده برایش بزنیم. وقتی می‌گویم خبری ازش ندارم یعنی نمی‌توانم دنبال او بگردم و بیاورمش. شنیده‌ایم او قرار است به قطر برود و قطعاً نیاز به ITC دارد و بحث او با باشگاه است. بله ما می‌توانستیم از او شکایت کنیم و به تمرینات بیاوریمش ولی اینطور رفتار کردن درست نبود. من خودم دوست داشتم او بماند ولی شرایط اینگونه بود.

پیروانی در مورد آخرین وضعیت نوراللهی گفت: در آخرین اطلاعی که از او دارم به ما قول داده‌اند به زودی مشکلش حل شود و به امید خدا چند روز دیگر کارهای او انجام خواهد شد و فکر می‌کنم همین روزها ترخیص شود و به جمع ما اضافه شود.

وی در مورد منشا و احمدزاده و کسر از قرارداد آنها به عنوان جریمه عنوان کرد: کمیته انضباطی حکم آنها را صادر کرد و به خودشان ابلاغ شد و چیزی که ما دیدیدم این بود که آنها با هم روبوسی کردند و ابراز پشیمانی کردند و جالب نیست به اشد مجازات برسند.

سرپرست پرسپولیس در پایان با اشاره به اظهارنظرهایی که اخیراً در مورد پرسپولیس می‌شود گفت: اخیراً دوستان اظهارنظرهایی داشته‌اند که همینجا اعلام می‌کنم با همه احترامی که قائلم درست نیست هرکسی در هر جایگاهی صحبت کند و متاسفانه این هجمه‌ها علیه ما ایجاد شده است و امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز