خبرگزاری کار ایران

پس از چهل سال ناصر ملک مطیعی پا به زورخانه گذاشت

تجلیل از جوانمرد سینمای ایران در روز جوانمردی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۲۳

به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی و روز جوانمردی از "ناصر ملک مطیعی" معلم ورزش پیشین، همسن آقا تختی و اسطوره جوانمردی سینمای ایران که در یکصد فیلم همواره تبلیغ جوانمردی کرده، تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، "محمد نصیری" رفیق و همدم مرحوم تختی قهرمان وزنه برداری که پنجاه سال پیش در المپیک مکزیکوسیتی طلا گرفته، "رضا عقیلی" نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما و برادر مرتضی عقیلی بازیگر مشهور، "اشکان عقیلی" فرزند رضا از مجریان صدا وسیما، "علی اصغر شاهزیدی" استاد آواز ایران و شاگرد تاج اصفهانی، خانواده مرحوم ارحام صدر، رسول گربکندی پیشکسوت فوتبال،"حسن اکلیلی" هنرمند اصفهانی و بسیاری از بزرگان هنر و ورزش در این مراسم به میانداری و مدیریت"فرهاد طلوع کیان" رییس سابق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به میزبانی "مهدی هدایت" موسس موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی بن ابیطالب(ع) در اصفهان حضور داشتند.

ناصر ملک مطیعی در این برنامه اظهار داشت: گود زورخانه، مهد رفاقت، دوستی، غیرت و تعصب است.

وی با بیان اینکه چهل سال است به زورخانه نیامده و از زورخانه خاطرات بسیار شیرینی دارد، افزود: من از گود زورخانه و زمین فوتبال به اینجا رسیده‌ام که اکنون جرات می‌کنم چند کلمه‌‌ای در این مکان صحبت کنم. باید از کسانی که سنت و فرهنگ ما را حفظ می‌کنند تشکر کرد، هم‌چنین در این راستا از پهلوان هدایت که چنین مجموعه‌ای را بنا کرده تا ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی را ترویج کند تشکر می‌کنم.

ملک مطیعی تصریح کرد: ما از نسل پوریای ولی هستیم، ما جهان پهلوان تختی را داشتیم و به او افتخار می‌کنیم. روزی که آقاتختی فوت شد، برای مراسم رفتم، آن موقع اگر جایی می‌رفتم مردم اطرافم جمع می‌شدند اما آن روز همه آمده بودند و کسی به من نگاه نکرد؛ آن موقع فهمیدم محبوبیت یعنی چی! شهدا را نباید فراموش کنیم که ما مدیون این پهلوانان راستین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز