خبرگزاری کار ایران

بازگشت تراکتورسازی به پله اول؛

مخالفت دوباره با حضور مهدی رحمتی و اخباری در تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۱۸

دومین مرحله مذاکره تراکتوری‌ها با سایپا و استقلال هم به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در نقل و انتقالات نیم فصل نیاز مبرم به جذب یک گلر داشت، مدت زیادی صرف مذاکره با گزینه‌های ایرانی مد نظر خود کرد ولی در نهایت به نتیجه نرسید تا رو به گزینه‌های خارجی بیاورد و ژوردی آلمیدای برزیلی جذب این تیم شود.

با این وجود پس از گذشت سه هفته از شروع نیم فصل دوم هنوز ITC این بازیکن از سوی باشگاه برزیلی صادر نشده است و کمکاری در این مورد وضعیت تراکتورسازان را به خطر انداخته است.

در همین راستا طبق اعلام مسئولان باشگاه آخرین تلاش آنها برای گرفتن ITC آلمیدا هم به باشگاه واسکادوگوما ارسال شده است و اگر به زودی این مشکل برطرف نشود قید بستن قرارداد با این بازیکن را خواهند زد.

مسئولان باشگاه تبریزی پیش از نهایی شدن این قضیه برای جذب بازیکن جانشین به جای او دست به کار شده و پرونده حضور اخباری و رحمتی در تبریز را مجدداً با دادن پیشنهاد باز کردند که بلافاصله با مخالفت سایپا و استقلال مواجه شد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد تراکتورسازی به پله اول خود در نقل و انتقالات بازگشته است و مشکل عدم توانایی در جذب گلر کارآمد برای این تیم مجدداً ایجاد شده است و باید دید در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات کدام بازیکنان جذب تیم می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز