خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم سری آ ایتالیا

پیروزی میلان و لاتزیو در شب صدرنشینی ناپولی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۷۹

در شبی که ناپولی با برتری مقابل ورونا صدرنشینی اش را تثبیت کرد، میلان و لاتزیو نیز به پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، دومین روز از هفته بیستم سری آ ایتالیا در حالی با برگزاری 5 دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم های میلان ، لاتزیو و ناپولی مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

میلان در دیداری خانگی به مصاف کروتونه رفت و با ارائه یک بازی برتر در شرایطی که می توانست با گل های بیشتری پیروز شود، در نهایت به لطف گل تصادفی بونوچی سه امتیاز را از آن خود کرد. بونوچی در دقیقه 54 تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم نیز لاتزیو در زمین اسپال جشنوراه گل به راه انداخت و با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد.چیرو ایموبیله در دقایق 19، 26، 41 و 50 چهار گل تیمش را به ثمر رساند و یک گل دیگر  را لوئیز آلبرتو در دقیقه 5 وارد دروازه اسپال کرد.

در ورزشگاه سن‌پائولو، ناپولی صدرنشین میهمانش هلاس ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد که در این بازی کالیدو کولیبالی در دقیقه 66 و خوس کایخون در دقیقه 78 گلزنی کردند. 

در جدول سری آ ایتالیا ناپولی با 51 امتیاز در صدر و لاتزیو با 40 امتیاز چهارم و میلان با 28 امتیاز دهم است.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

*آث‌میلان  یک- کروتونه صفر

*ناپولی  2- هلاس ورونا صفر

*اسپال 2 - لاتزیو 5

*بنونتو 3 - سامپدوریا 2

*جنوا یک - ساسولو صفر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز