خبرگزاری کار ایران

سرور شفر قطع شد؛ رونمایی از 4 فیلترشکن برای حل مشکل استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۳۸

4 بازیکن می توانند در این هفته ها جای جپاروف را برای شفر

به گزارش ایلنا، ساعتی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال تهران را به خاطر ضربه ای که به بازیکن استقلال خوزستان زد؛ تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که جپاروف در این فصل جزو بهترین های استقلال بوده و اگر نگوییم بهترین بازیکن، بی تردید یکی از سه ستاره اصلی این تیم به شمار می رود. اوج درخشش سرور در بازی برابر تراکتورسازی و سپاهان بود که موفق شد با شوت های از راه دورش گره کار استقلال باز کند.

حالا در نبود او و در هفته هایی که بازی های سرنوشت ساز و دشوار تیم شفر از راه رسیده جدایی نامعلوم او می تواند دردسر های زیادی را در پی داشته باشد و مشخص نیست پیرمرد 67 ساله‌ آلمانی چگونه خلا نبود او را پر خواهد کرد.

جپاروف در استقلال در دو پست هافبک میانی و همچنین هافبک تهاجمی به میدان رفت. او اکثرا پشت فوروارد انجام وظیفه می کرد و رابط خط میانی با خط حمله بود و حالا در نبودش سرورهای این اتصال با قطعی روبرو شده است. نبود او در بازی برگشت با تراکتور هم به وضوح مشاهده شد.

شفر برای جایگزینی او در این هفته ها 4 گزینه را پیش رو دارد. به عبارتی 4 فیلترشکن برای وصل کردن ارتباط خط میانی و حمله در این استقلال موجود است که در ادامه به آن می پردازیم:

فرشید باقری:

جپاروف در برخی از بازی های استقلال در کنار امید ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کرد که البته در آنجا هم نقش او بیشتر هجومی بود. حال فرشید باقری می تواند در نبود این بازیکن در این پست به میدان برود. فرشید در خیلی از بازی های استقلال تحت هدایت شفر همزمان با جپاروف در ترکیب استقلال حضور داشت.

امید نورافکن:

مدافع چپ جوان استقلال دیگر بازیکنی است که می تواند در پست هافبک دفاعی بازی کند. او در بازی با تراکتورسازی هم در این پست به میدان رفت و البته بیشتر توسط منصوریان نقش یک هافبک را در زمین ایفا می کرد.

داریوش شجاعیان:

داریوش از زمانی که شفر آمده همیشه یک هافبک کناری بوده که با آزادی عمل به همه جای زمین سرک می کشید. او قابلیت بازی در پست پشت مهاجم را هم دارد. جپاروف در این فصل بیشتر در همین پست بازی کرده و اگر شجاعیان بخواهد جایگزینش شود نفراتی چون مهدی قائدی، جابر انصاری و خسرو حیدری می توانند به ترکیب اصلی وارد شوند.

فرشید اسماعیلی:

در نهایت به محتمل ترین گزینه جانشینی جپاروف می رسیم. فرشید اسماعیلی در بازی با تراکتور هم به جای سرور در پست هافبک تهاجمی به میدان رفت. با حضور او شجاعیان هم در پست خودش بازی خواهد کرد و به نظر می رسد محتمل ترین گزینه شفر هم برای جانشینی ستاره ازبک همین جوان شیرازی باشد.

با توجه به ماده و قانون اعلام شده جپاروف حدود یک ماه نمی تواند برای استقلال به میدان برود و این یعنی جدال با تیمهای سایپا، پدیده، پارس جنوبی قطعا بدون حضور سرور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز