خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد حرفی برای گفتن نداشت

فردوسی: افسوس می‌خوریم که اینجای جدول هستیم/ از هواداران سپیدرود می‌خواهیم کنارمان باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۵۷

هافبک سپیدرود رشت گفت‌:‌ جایگاه ما در جدول رده بندی فعلا خوب است اما افسوس می‌خوریم که اینجای جدول هستیم و با بدشانسی امتیازها را از دست می‌دهیم.

میثم فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا،‌درباره بازی روز گذشته برابر گسترش فولاد تبریز گفت: روی غافلگیری گل خوردیم و همه جوره بازی دست ما بود. آنها یکی دو موقعیت خوب داشتیم و ما هم در مقابل از فرصت‌های خوبمان استفاده نکردیم. حق ما این نبود و گسترش فولاد هیچ حرفی برای گفتن نداشت. 

او ادامه داد: بازیکنان گسترش فولاد نیمه دوم آنها هیچ کاری نکردند و چشم به ضدحملات داشتند. با این حال ضدحمله کمی داشتند و وقتی برای گل زدن تلاش می‌کردیم غافلگیر شدیم. بدترین روی فوتبال را دیدیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد حداقل با اختلاف دو گل پیروز می‌شدیم. همه چیز سختگیرانه و به ضرر ما تمام شد.

فردوسی افزود:‌ جایگاه ما در جدول رده بندی فعلا خوب است اما جای افسوس دارد که اینجای جدول هستیم و با بدشانسی امتیازها را از دست می‌دهیم. اشتباهات فردی هم به هر حال به قول آقای کریمی جزوی از فوتبال است. امیتازها کسب می‌کردیم به رده‌های بالاتر نزدیک می‌شدیم.

هافبک سپیدرود درباره حضور علی کریمی به عنوان سرمربی در تیم پرطرفدار گیلانی گفت:‌ آقای کریمی انسان بزرگی هستند و بازیکن معروف و محبوبی هم بودند. همه هم قسم شدیم به امید خدا در لیگ برتر بمانیم و اولین هدف ما این است. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند و در بازی دیروز پشت ما بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز