خبرگزاری کار ایران

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال المپیک

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۰۰

علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را در دو گروه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را در دو گروه اعلام کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده در گروه اول که باید روز دوشنبه18 دیماه راس ساعت 13 خود را به کادر فنی معرفی کنند، به شرح زیر است:

مجتبى حسین پور -سید حسن احمدى-محمد باقر عباسى - سجاد آتشى از قم علیرضا کارگر -علیرضا افتخارى-أمیر حسین نوروزى از قزوین. مهدى کرمى -محمد رضا یارعلى از ایلام أمیر حسین قربانى -سالار ایورقى - سعید عبدى-على شیرى از تهران. حسین حمید زاده از اصفهان أمیر با وفا از خراسان رضوى أمیر محمد فارغ بال از آز غربى على محمدى از کرمانشاه سجاد مهدى زاده -مهدى محمدى از البرز حسن میر زاده از لرستان.

گفتنی است، اسامی بازیکنان گروه دوم که باید روز سه شنبه 19 دیماه راس ساعت 13:00 خود را به کادر فنی معرفی کنند، به شرح زیر است:
 علیرضا بیات-اصغر عباسى -نوید کومار -محمد جعفرزاده -مهدى باباخانى-از تهران مهدى زرچینى -رضا تمیزى -یاسین سرخیل -از مرکزى بلال اسماعیلى -بهزاد رسولى از آز غربى مسعود یوسفى -مهدى مهدى خانى از اصفهان محمد فهیم درویشى -أمیر صفر بیراوند از لرستان شادمان کریمى از کردستان سالار آقاپور از آز شرقى مهدى علیزاده از ایلام سروش زارع از فارس أمیر عباس رستمى از قزوین معین میرزا حسینى از قم رضا قنبرى از مازندران.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز