خبرگزاری کار ایران

با آمدن مصدومان شرایط تیم بهتر خواهد شد

تارتار: بهتر از حریف بودیم و می توانستیم ببریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۸۵

سرمربی پارس جنوبی عملکرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار با سپاهان را ستود و تیمش را مستحق پیروزی دانست.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم محتاط بازی کردند. در نیمه نخست دو تیم مشغول ارزیابی هم بودند اما در نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم.حریف در این بازی با تغییر سیستم نسبت به بازی قبلش به میدان آمد و همین مسئله در نیمه اول تا حدودی کار ما را سخت کرد. در بین دو نیمه توصیه‌های لازم را در مورد تغییر تاکتیک حریف به بازیکنان گفتیم و دیدید که در این نیمه ما تا حد زیادی بهتر از حریف ظاهر شدیم و می‌توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: من از تماشاگران تیمم تشکر می‌کنم. آنها بار دیگر سنگ تمام گذاشتند و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. واقعا هواداران بامعرفتی داریم که حتی بیرون از خانه هم ما را تنها نمی‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که مطهری یک روز می‌خواهد برود و یک روز مصدوم است و امروز هم می‌بینیم بازی می‌کند، این شرایط چگونه است، گفت: ما هر بازیکن مصدومی که داشته باشیم او را در اختیار کادر پزشکی قرار می‌دهیم و وقتی بهبود پیدا کند از او استفاده می‌کنیم. خواهش من از شما این است که در مورد مسائل فنی صحبت کنید و اگر به این سوال‌تان جواب دادند، خواستم احترام‌تان حفظ شود.

تارتار درباره اینکه چرا تیمش در خط حمله بازیکن نمی‌گیرد، اظهار داشت: ما شهرام گودرزی و روح‌الله سیف‌اللهی را در پست خط حمله جذب کردیم و قطعا به کارمان در نیم فصل دوم خواهند آمد، ضمن اینکه ما چند بازیکن‌مان در پست موقعیت‌سازی به علت مصدومیت در اختیار نداریم و با آمدن آنها شرایط تیم بهتر خواهد شد. با همه این حرف‌ها در 3،4 بازی اخیر موقعیت‌های گل زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما از آنها استفاده لازم را نبردیم.

سرمربی پارس جنوبی در پایان درباره داوری این مسابقه نیز گفت: یکی دو صحنه بود که چون از صحنه دور بودم در مورد آنها اظهارنظر نمی‌کنم و امیدوارم داور امروز اشتباه تأثیرگذاری انجام نداده باشد. اعتقاد من این است پیام حیدری که برادر بیژن حیدری است داور آینده‌داری برای فوتبال ایران به حساب می‌آید و حتی می‌تواند بهتر از برادر خود باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز