خبرگزاری کار ایران

عصبانیت پتر چک از داور بازی؛ کارت زرد داد و هیچ چیز نگفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۱۵

پتر چک دروازه‌بان آرسنال به شدت از مایک دین داور بازی با وست برومویچ انتقاد کرد که تصمیم جنجالی او برای اعلام پنالتی به نفع میزبان در دقایق آخر این دیدار دو امتیاز مهم را از توپچی‌ها گرفت.

 به گزارش ایلنا، در فاصله هفت دقیقه مانده تا پایان، ضربه ایستگاهی الکسیس سانچس با برخورد به جیمز مک کلین تغییر جهت داد و دروازه بن فاستر که به خوبی مقاومت کرده بود، باز شد اما سانتر کایران گیبز به دست کالوم چمبرز خورد و خای رودریگس در دقیقه 89 گل تساوی را زد.

این اتفاق 24 ساعت بعد از آن افتاد که ژوزه مورینیو از کریگ پاوسون داور بازی منچستریونایتد با ساوتهمپتون انتقاد کرد که چرا به خاطر هند مایا یوشیدا پنالتی نگرفته.

دروازه‌بان 35 ساله که بعد از بازی به دلیل اعتراض خود کارت زرد گرفت، با عصبانیت به اسکای اسپورت گفت: «اخطار گرفتم چون گفتم هند نبود. ما ابتدای هر فصل نشستی با داوران داریم و هر بار می‌گوییم روی چنین صحنه‌هایی بازیکن آنقدر نزدیک است که نمی‌توان خطای پنالتی گرفت. بنابراین از او پرسیدم چرا چیزی که خودشان گفته‌اند را نقض کرد و پنالتی گرفت. او هم اخطار داد و این واقعا ناامیدکننده است چون حداقل می‌توانست دلیلش را بگوید اما حرفی نزد و فقط کارت زرد داد. من انتظار دارم وقتی در کمال احترام به سمت داور می‌روم و از او سوالی می‌پرسم، جواب بدهد.»

چک با گلی که در این بازی خورد هنوز یک دیدار دیگر لازم دارد تا به عدد فوق‌العاده 200 کلین‌شیت برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز