خبرگزاری کار ایران

گلمحمدی: تلاش می‌کنیم کسی از نفت جدا نشود

باشگاه نفت تهران در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۲۳

با اعلام مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران باشگاه نفت تهران به طور موقت در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رضا گل‌محمدی پس از حضور در جلسه با بازیکنان نفت تهران و حیدر بهاروند در ساختمان سازمان لیگ گفت: امروز جلسه‌ای با بازیکنان و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ داشتیم و بعد از آن به دیدار هیأت واگذاری نفت می‌رویم و جلسه‌ای با آنها دارم، در نهایت هم گزارش این جلسات را به وزیر ورزش اعلام می‌کنم. بازیکنان قطعا فردا سر تمرین می‌روند. با تصمیماتی که در این دو جلسه گرفته می‌شود نفت با قدرت کار خود را در تهران انجام می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا امشب سرمربی مشخص می‌شود، گفت: هماهنگ کردیم یا توسط سازمان لیگ یا وزارت نفت یک تصمیم عجل گرفته شود.

وی در مورد اینکه آیا سازمان لیگ می‌تواند تیم داری کند، گفت: سازمان لیگ نمی‌تواند تیم‌داری کند اما آنها می‌توانند نقش حمایتی از بخش خصوصی را داشته باشند و به طور موقت از یک بخش خصوصی به عنوان اسپانسر باشند. روزی که مجوز جهانیان تمدید نشد بحث حضور او در این تیم منتفی شد.

گل‌محمدی در رابطه با اینکه آیا اقدامی برای حل مشکل نفت انجام می‌دهند، تصریح کرد: قطع به یقین مسئولیت این کار با مجمع واگذاری باشگاه نفت است. من برای انجام آخرین هماهنگی‌ها به دیدار آنها می‌روم اگر بتوانیم کمکی برای سرعت بخشیدن به کار انجام دهیم حتماً دریغ نخواهیم کرد. ما به عنوان مسئول ورزش تهران به آنها کمک می‌کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در رابطه با بحث بازیکنان و درخواست آنها برای فسخ قرارداد تصریح کرد: از سازمان لیگ خواسته‌ام مسئولیت حرفه‌ای خود را دنبال کنند. بازیکنان نفت قطعاً فردا در تمرین حضور پیدا می‌کنند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و تمهیدات لازم را اندیشیدیم تا کسی از این تیم جدا نشود.

وی در مورد گلایه‌مندی کمالوند از مشکلات نفت و اینکه چرا وزارت نفت در بحث فوتبال دچار مشکل است، خاطرنشان کرد: من مدیر کل ورزش و جوانان تهران و نماینده دولت تدبیر و امید هستم و از تمامی سیاست‌های دولت حمایت می‌کنم. من مسئولیتم در اداره کل ورزش و جوانان است و در امور خارج از مسئولیتم بحث وزارت نفت و حتی مسائل مقام مافوقم هیچ وجه تعیین تکلیفی نخواهم کرد. خیلی خوشحال می‌شوم تا پیدا شدن زمینه خصوصی‌سازی در ورزش همه کمک کنیم شور و نشاط برای جوانان شهر باقی بماند. زیرساخت و زمینه خصوصی‌سازی باید مشخص شود و این امری بسیار مهم است.

گل‌محمدی در مورد مشکل تیم بانوان نفت تصریح کرد: متأسفانه مدتی است هیچ کمکی به این تیم نشده و تنها کمک‌هایی از طرف سازمان لیگ فوتسال انجام شده است، امور این تیم از طریق نایب رئیس دنبال می‌شود تا مشکلاتشان انشاالله هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز