خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده پاسی داد که چاره‌ای جز گل کردنش نداشتم

محمدرضا عباسی: تعویض طلایی نیستم، فقط ضربه آخر را زدم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۳۶

هافبک هجومی ذوب‌آهن از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد می‌گوید.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود و در اکثر دقایق بازی حساب شده و طبق تدابیر کادرفنی بازی کردیم و موفق شدیم گسترش فولاد را از حرکت بیاندازیم. در طول 90 دقیقه بازی فرصت چندانی به حریف ندادیم ولی تیم ما چند فرصت خوب گلزنی داشت و خوشحالم در نهایت پیروز شدیم.

وی در مورد گلزنی خودش و عنوان تعویض طلایی گفت: خوشحالم که فرصت بازی در اختیارم قرار داده شد و همیشه به هر میزان که بازی کنم تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم و زحمات بچه‌ها بود که به نتیجه رسید و فرصت گلزنی به من رسید. در مورد لقب تعویض طلایی نظری ندارم و فقط زحمت بچه‌ها به نتیجه رسید. ضمن اینکه رجب‌زاده پاس خوبی داد که نمی‌شد آن را تبدیل به گل نکرد.

مهاجم ذوب‌آهن ادامه داد: گرفتن 3 امتیاز از گسترش فولاد در تبریز کار دشواری است و این تیم 3 دیدار گذشته خودش را برده بود. ما هم دیدار قبلی را با با بدشانسی با تساوی به پایان بردیم و نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و همین انگیزه بردن در این بازی را بیشتر کرده بود.

عباسی در مورد نتایج نه چندان خوب این تیم در نیم فصل اول و انتظارات بالای نیم فصل دوم گفت: طبیعی است انتظار از ما زیاد باشد و در نیم فصل اول هم مشکلاتی از جلمه بدشانسی و اشتباهات داوری امتیازات زیادی از ما گرفت ولی با تغییرات و تلاش بیشتر در نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز