خبرگزاری کار ایران

خیابانی استقلالی است و مشکلی با این موضوع ندارم/ فردا برای تمدید جلسه داریم

برانکو: از استقلال؟ بازیکنانم خوب باشند از هیچ چیز نمی‌ترسیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۱۹

برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته نسبت به سوالات جهت‌دار جواد خیابان شاکی شده بود، در حاشیه تمرین امروز تیمش اعلام کرد مشکلی با قدرتمند شدن استقلال ندارد و تیمش همچنان برای قهرمانی می‌جنگد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم و راضی هستم و لذت بردم از این برد مقابل تراکتورسازی، یک بار دیگر مایلم به بازیکنان تبریک بگویم و موضوع خوشحال کننده برایم پر بودن استادیوم بود و خوشحالم که آمدند و خوشبختانه آنها را خوشحال به خانه باز گرداندیم.

وی افزود: تراکتورسازی همانطور که پیش از بازی گفته بودم تیم با کیفیتی است و با نیم فصل نخست قابل مقایسه نیست و وقتی بازیکنی مثل محمد نوری روی نیمکت این تیم است نشان می‌دهد چه بازیکنان خوبی در اختیار دارد. با انگیزه بالایی وارد زمین شدند و می‌خواهند در جمع تیم‌های بالای جدول باشند و استحقاق آن را هم دارند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با اشاره به موقعیت‌های کم گل در بازی گفت: ما شانس چندانی به حریف ندادیم و از نظر تاکتیکی خوب کار کردیم و از بازی تیم راضی هستم. علاوه بر دو گلی که زدیم چند فرصت ایجاد کردیم که می‌توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم.

برانکو در مورد اتفاقات و حواشی میان تماشاگران روی سکوها عنوان کرد: همه جای دنیا این موضوع وجود دارد. وقتی دو تیم قوی و پرطرفدار مثل تراکتورسازی و پرسپولیس بازی دارند این حساسیت‌ها وجود دارد، رقابت میان دو تیم و بازیکنانی که میان دو تیم جابجا شدند و این واکنش‌ها طبیعی است. بازیکنان من با تمام احترام به تیم حریف در زمین بازی کردند.

وی افزود: هفته گذشته گفتند تیم افت کرده است، چرا که 5 گل به فولاد نزده است در حالیکه فولاد تیم دوم جدول است. ما مقابل هیچ تیمی کار راحتی نداریم چرا که تیم‌ها با انگیزه مضاعف به مصاف ما می‌آیند و این مسائل کاملاً طبیعی است و باید آمادگی آن را داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد خبر خوش گرشاسبی به هواداران در مورد جلسه تمدید قرارداد در روز یکشنبه گفت: بله فردا جلسه‌ای داریم برای صحبت کردن و پرداختن به یک سری جزئیات نهایی که من و کمک‌هایم می‌رویم که آن را برطرف کنیم و جز به جز پیش برویم و امیدوارم در نهایت به نتیجه دلخواه برسیم.

برانکو با اشاره به ناراحت شدنش از جواد خیابانی در مصاحبه روز گذشته تصریح کرد: باید پذیرفت که خیابانی طرفدار استقلال است و هیچ ایرادی ندارد ولی ما حواسمان به بازی با تراکتورسازی بود. من هم گفتم که استقلال تیم خوبی است و سرمربی خوبی هم در اختیار دارد. ولی آنها درگیر مشکلات خودشان هستند و ما حواسمان به تیم خودمان است. اگر بازیکنان من در بهترین شرایط خودشان باشند از هیچ تیمی ترسی نداریم همانطور که در 3 سال اخیر این را نشان دادیم.

وی در مورد مشکلات نفت تهران و بازی پیش رو با این تیم افزود: ما می‌دانیم نفت مشکلات زیادی دارد و این را هم می‌دانیم تیم بهتری هستیم و موقعیت بهتری داریم و گزینه قطعی برد هستیم، این موضوع را کتمان نمیکنیم. با این وجود اصلاً فریب مشکلات این تیم را نمی‌خوریم و می‌دانیم برای بهترین بازی خودشان به مصاف ما می‌آیند و همیشه ترسم از بازی‌های اینچنینی بیشتر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال قهرمانی زودهنگام تیمش گفت: همه تلاش ما این است که در هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل بیشترین امتیازات را بگیریم و بیشترین پیروزی ممکن را به دست بیاوریم ولی از نتایج سایر تیم‌ها اطلاعی نداریم ولی هدف ما قهرمان شدن است و بازی به بازی برای این مهم تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز