خبرگزاری کار ایران

حواشی عجیب انتخابات فدراسیون شنا؛ ردپای پولشویی در استخر!

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۴۷

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا صبح امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

* محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته ملی المپیک، محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، در مجمع حضور دارند.

*7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامدرضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ثبت نام کرده بودند و برای ارائه برنامه‌هایشان اقدام کردند.

*‌مهرزاد خلیلیان غایب بزرگ انتخابات امروز بود و اینگونه انصراف داد.

* کاوه احمدی هم به نفع محسن رضوانی انصراف داد.

* رضا حبیبی دومین کاندیدایی بود پشت تریبون رفت و گفت: عضو سابق تیم ملی شنا و رئیس اسبق هیات شنای استان تهران بودم و سوابقم مشخص است. برنامه من تدوین یک برنامه استراتژی است که باید نقاط ضعف را برطرف کرد. این برنامه در مدت دو ماه باید توسط استان ها و همه اهالی این رشته اجرا شود.
تشکیل تعاونی قهرمانان از دیگر برنامه های من است. متاسفانه در حال حاضر افرادی آمده اند که هیچ شناختی ندارند. متاسفانه در برخی استخرها پول شویی انجام می شود که فدراسیون باید کمیته بررسی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز