خبرگزاری کار ایران

نامداری در گفت و گو با ایلنا:

جبران فاصله امتیازی با پرسپولیس سخت نیست/ طالب‌لو از شکستن رکوردش ناراحت نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۹۸

نامداری درباره اینکه استقلال این هفته به مصاف تراکتور خواهد رفت بیان داشت: تراکتور تیم خوبی است به خصوص در تبریز در مقابل تماشاگران رقیب بازی سختی در پیش داریم

اشکان نامداری مربی تیم استقلال در گفت وگو با ایلنا درخصوص برد این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر دو برد خوب را به دست آوردیم. ما در مقابل استقلال خوزستان سه گل زدیم و حتی پنج گل دیگر هم نزدیم. ما می‌ترسیم مقابل این تیم با تعداد گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

وی در خصوص درخشش حسینی و شکستن رکورد تصریح کرد: عملکرد خوب حسینی برای همه مشخص است. او اگر به این جایگاه رسیده با زحمات و تلاش‌های خودش است. من همیشه بارها به او گفتم لحظه‌ای به شکستن رکود فکر نکند تا زمانی که این اتفاق بیفتد.

مربی دروازه‌بان استقلال درباره اینکه حسینی به خودِ طالب‌لو دروازه‌بان پیشین این تیم را شکسته خاطرنشان کرد: طالب‌لو از دوستان نزدیک من است فکر می:‌کنم خودِ وحید هم از شکسته شدن این رکورد ناراحت نباشد. اما بالاخره هر رکوردی یک روز شکسته می‌شود. هیچ وقت کسی فکر نمی‌کرد در دو میدانی طی 10 ثانیه رکوردها جابه‌جا شود؛ فوتبال هم همین است.

نامداری درباره اینکه استقلال این هفته به مصاف تراکتور خواهد رفت بیان داشت: تراکتور تیم خوبی است به خصوص در تبریز در مقابل تماشاگران رقیب بازی سختی در پیش داریم. چیزی که الان خیلی مهم است این است که حریفان مقابل از ما می‌ترسند و این می‌تواند به سود ما باشد. استقلال در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و باید همین روند را تکرار کند.

وی در پایان در خصوص اختلاف 14 امتیازی با صدر جدول گفت: این دیگر دست خودمان نیست و بستگی به نتایج حریفان هم دارد. ما از ابتدای فصل امتیازاتی از دست دادیم که جبرانش سخت است اما این اختلاف هم قطعا کمتر می‌شود و تا این حد فاصله نمی‌ماند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز