خبرگزاری کار ایران

برانکو:پرسپولیس، فولاد و استقلال مدعی قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۳۲

سرمربی پرسپولیس می گوید تیم های استقلال و فولاد در پایان لیگ برتر جزو سه تیم مدعی قهرمانی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:انتظار چنین بازی  سختی را داشتیم. پس از جام حذفی و مساوی در اهواز، این برد برای ما خیلی مهم بود، آن هم مقابل حریف سنتی خودمان. این دومین دربی ما پشت هم بود، بعد از بازی با فولاد.خوشحالیم شادی را به هواداران هدیه دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوب‌شان را نشان دادند و دوست داریم بازی‌های بعدی هم بهتر شویم. طبیعی است می‌خواهیم امتیاز‌مان را با رقبا حفظ کنیم و به همین شکل ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس تیم های استقلال و فولاد را رقیبان تیمش در کورس قهرمانی دانست و خاطرنشان کرد: قبل از همه استقلال یک تیم خوب را دارد و یک مربی خوب و موفق را آورده‌اند، اما آنها مانند ما تحت فشار نبودند. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده و نیم فصل بدون تعطیلی. آنها همینطور زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشتند. به نظرم در نیم فصل دوم پرسپولیس، فولاد خوزستان و استقلال مدعی سه تیم اول جدول هستند و تراکتورسازی هم می‌تواند مدعی شود.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا پارس جنوبی در نیم فصل دوم نیز می تواند عملکرد درخشانش را ادامه دهد،گفت: نیم فصل اول پارس جنوبی، پیکان و پدیده نتایج خوبی گرفتند. فولاد هم خیلی خوب بالا آمدند، اما با احترام به پارس جنوبی، پیکان و پدیده به نظرم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتورسازی رقبای جدی‌تری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز