خبرگزاری کار ایران

مطمئنم روند رو به رشد تیم ادامه دارد

قراب: شفر مرا به یاد رفتارهای رایکوف می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۶۲

عضو هیات مدیره استقلال می گوید بازیکنان این تیم برای رسیدن به پیراهن تیم می جنگند.

به گزارش ایلنا، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره شرایط آبی پوشان گفت: شرایط استقلال در حال حاضر به شکلی است که تیم در آرامش کامل به سر می برد. حمایت کامل از تیم انجام می شود تا بازیکنان و مربیان به کار خود برسند و آرامش در تیم داشته باشیم. نتایج استقلال در این مدت نشان می دهد که مجموعه درست کار می کند و موفقیت استقلال به دلیل موفقیت در کار گروهی میان تمام ارکان باشگاه است.

وی افزود: مطمئن باشید استقلال روند رو به رشد خود را همچنان ادامه می دهد. تیم خوب و جوان و با انگیزه ای داریم که همچنان پیشرفت می کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تاثیر حضور شفر در استقلال، عنوان کرد: شفر یک مربی آلمانی است و نظم آلمانی ها زبان زد است. ایشان به شکلی برنامه ریزی کرده که همه برای بازی کردن می جنگند و تلاش می کنند تا خود را نشان دهند. شفر به تیم روحیه داده و به خوبی توانسته حس رقابت را به بازیکنان منتقل کند تا همه برای تیم بجنگند. همه در تمرین تلاش می کنند تا خود را به ترکیب برسانند. تغییر پست و گلزنی چشمی در دیدار قبل نشان داد که این بازیکن توانایی بالایی دارد و در هر پستی که قرار بگیرد، با تمام توان برای تیم می جنگد. وریا غفوری این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و قربانی نیز خود را در خط حمله پیدا کرده است. همچنین نورافکن نیز به خوبی روند پیشرفت خود را ادامه می دهد.

او ادامه داد: شفر به تیم ما نظم داده است و همه امیدواریم که در بازی های بعدی نیز بتوانیم نتیجه بگیریم تا به رده های بالای جدول برسیم. به اگر و اما فکر نمی کنیم و خودمان به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و مطمئن هستیم که به رده های بالای جدول می رسیم. مطمئنا آقای شفر بیش از همه امیدوار است که نتیجه بگیریم و باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می کند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره حمایت هواداران از تیم، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید در بازی های تهران استقبال به مراتب بیشتری انجام می شود. هواداران فوتبال زیبا و پر گل نگاه می کنند که در گذشته های دور شاهد آن بودیم اما در سال های گذشته نتوانستیم نظر هواداران را جلب کنیم. شفر توانسته با جمع کردن تیم کاری کند که همه خوب بازی کنند. تصمیمات شفر مرا به یاد رفتارهای رایکوف می اندازد که یک انقلاب در استقلال ایجاد کرده است.

قراب با بیان این نکته که باید از استقلال در برابر حاشیه ها مراقبت کنیم، تصریح کرد: تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما باید مواظب باشیم که حاشیه ها به تیم لطمه نزند و با همکاری با یکدیگر تیم را رو به جلو ببریم. آقای افتخاری و اعضای هیات مدیره به خوبی تیم را پشتیبانی می کنند و باشگاه استقلال چه در تیم و چه از نظر اداری به سامان رسیده است. پیشکسوتان از روند تیم راضی هستند و همه این روزها از روند تیم تعریف می کنند.

قراب در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به قهرمان دست پیدا کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شویم. از شفر و بازیکنان تشکر می کنم که جواب اعتماد هیات مدیره و هواداران را دادند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز