خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: کین مهاجم شماره یک دنیاست

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۴۰

موریسیو پوچتینو از هری کین به‌عنوان یکی از بهترین‌های جهان یاد کرده است. کین در سه روز دو بار هت‌تریک کرد و توانست از لیونل مسی عبور کند و بهترین گلزن سال 2017 در پنج لیگ برتر اروپا شود.

به گزارش ایلنا، پوچتینو گفت: «برای من او در کلاس جهانی است. به نظرم او امروز مهاجم شماره یک دنیاست، البته در پست تخصصی خودش. چه کسی را بهتر از او سراغ دارید؟ به نظرم او یکی از بهترین‌هاست؛ سخت بتوان گفت که او بهترین است اما امروز نشان داد که یکی از بهترین‌هاست. زمانی که در چنین سطحی هستید، باید با تمام اراده خود مبارزه کنید تا در این سطح بمانید. برای این کار باید سخت تلاش کنید، حتی بیش از پیش. باید حرفه‌ای‌تر و متمرکزتر باشید. اگر به دستاوردی برسید و بگویید: نیاز دارم 10 متر بدوم ولی فقط 9 متر می‌دوم، خودتان را گول زده‌اید و این مشکل بزرگی است. مهم‌ترین چیز این است که ذهنیت خود را حفظ کنید. رمز کار این است که هر روز سخت تلاش کنید. شما نمی‌توانید یک روز بگویید نه. این راز بازیکنان بزرگی مانند هری، کریستیانو رونالدو، مسی و دیگران است. شما نمی‌توانید دست از کار هرروز بردارید.»

در سال‌های 2010 تا 2016، مسی و رونالدو عنوان بهترین گلزن سال را کسب می‌کردند و مربی تاتنهام اکنون می‌گوید: «هر دو دستاورد هری فوق‌العاده است. اینکه رکورد لیگ برتر که دست آلن شیرر بود را بشکنید و اینکه پس از 9-8 سال حضور مداوم مسی و رونالدو نوبت به هری کین، بازیکنی از تاتنهام برسد، بسیار عالی است. ما حس می‌کنیم که این دستاورد ماست، چیزی که با هم‌تیمی‌ها و باشگاه شریک هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز