خبرگزاری کار ایران

بیرانوند دبیر می‌شود، برخواه سرمربی بزرگسالان

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۳۶

قبل از مسابقات جهانی 2017 آمریکا جسته و گریخته زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ایجاد برخی تغییرات اساسی در تعدادی از کمیته‌های اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری و کادرفنی تیم‌های ملی به گوش می‌رسید؛ گمانه زنی‌هایی که آرام آرام رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است.

به گزارش ایلنا، پیش از اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به رقابت‌های جهانی اینطور به نظر می‌رسید که قرار است رییس فدراسیون وزنه‌برداری تغییر و تحولاتی را در برخی از پست‌های مورد نظر خود چه در کادرفنی تیم‌های ملی و چه در بدنه مدیریتی فدراسیون ایجاد کند. برهمین اساس شنیده‌ها حاکی از آن است که علی مرادی قصد دارد در پست‌های دبیری فدراسیون و سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان تغییراتی را اجرایی کند.

بنابراین گزارش رییس فدراسیون وزنه‌برداری قرار است در بخش دبیری فدراسیون به احتمال زیاد محسن بیرانوند (سرمربی حال حاضر تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان) را جایگزین غلامرضا سیاهپور، دبیر فعلی فدراسیون کند.

همچنین پس از واگذاری پست دبیری به بیرانوند باتوجه به خالی شدن پست سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان به احتمال فراوان محمدحسین برخواه سرمربی موفق تیم‌های نوجوانان و جوانان جایگزین بیرانوند در تیم ملی بزرگسالان شده و از این پس او هدایت فنی وزنه‌برداران بزرگسال را عهده دار می‌شود.

شنیده می‌شود سیاهپور دبیر فعلی فدراسیون پس از بازگشت از مسابقات جهانی آمریکا از سمت خود استعفا کرده است. فدراسیون وزنه‌برداری قرار است روز شنبه هفته‌ آینده در مورد این تغییرات تصمیم نهایی را بگیرد و آن را رسما اعلام کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز