خبرگزاری کار ایران

پیروانی همه نیازهای ما را پوشش می‌دهد

برانکو ایوانکوویچ: بازی با تراکتورسازی دربی دوم ماست/ تراکتور نیم فصل اول را فراموش کنید

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۵۸

سرمربی پرسپولیس از دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: دربی دوم در انتظار ماست. اولی مقابل فولاد بود و می‌دانید که فولاد یک رقیب سنتی ماست و بعد از آن باید برابر تراکتور قرار بگیریم. تیمی که همیشه نتایج نامعلومی مقابل آنها داشتیم. در این طبقه البته سپاهان نیز قرار دارد و البته استقلال هم رقیب سنتی ماست. در مورد بازی باید بگویم تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملا فراموش کنید. الان تیمی که در تعطیلات نیم فصل تغییر کرده و تقویت شده. چند بازیکن جدید و البته خوب اضافه شده‌اند. از آقای شربتی در دفاع چپ تا پهلوان، اسماعیلی‌فر، عالیشاه و مهدی‌پور، همه بازیکنان خوب و سطح بالا. از اینجا معلوم است که آقای نوری روی نیمکت و یا ابراهیمی روی نیمکت است. از اینجا مشخص است که چه بازی سختی خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشبختانه وحید امیری به تمرینات بازگشته و سالم و سرحال است. همه بازیکنان سلامت هستند و طبیعی است که به دنبال ادامه بازی‌های خوب و بردها هستیم، در کنار تمامی خطراتی که می‌تواند ما را تهدید کند اما چیزی که قطعی است تراکتور امیدش را برای ورود به لیگ قهرمانان از دست نداده‌اند و می‌خواهند در جمع سه تیم برتر باشند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با اراده، باانگیزه و با تعصب و از تمامی امکانات استفاده می‌کنند و ما هم باید آمادگی کامل برای تقابل با این حریفان را داشته باشیم.

برانکو در خصوص تغییرات در کادرفنی و سرپرستی به وجود آمد و خوردبین و سرتن چوک از جمع آنها دور شدند و پیروانی و زلاتکو ایوانکوویچ اضافه شدند گفت: من تشکر می‌کنم و قبل از هر چیزی لازم و ضروری می‌دانم از آقای خوردبین بابت زحمات تشکر کنم. در این سه سال همکاری نزدیک و فوق العاده‌ای داشتیم. آنچه که باید همه بدانیم این است آقای خوردبین از زمان تاسیس باشگاه در آن حضور داشته و هر موقع هم بهترین بوده، همیشه حضور داشته، هم در روزهای خوب و هم روزهای سخت. آن چیزی که مشخص بود این که ایشان از نظر کمردرد مشکل داشتند اما در باشگاه حاضر خواهند بود تا دانش خود را در کمک کردن به باشگاه ارائه دهد و ایشان یک مشاور اصلی و عالی برای آقای گرشاسبی خواهند بود. این یک تصمیم خوب بود که از تجربه ایشان استفاده کنیم. در مورد آقای پیروانی هم باید رضایت کامل خودم را اعلام کنم. از اینکه ایشان زودتر به باشگاه اضافه نشدند متاسفم. ما فردی را جذب کردیم که از اسطوره‌های فوتبال ما هم در پرسپولیس و تیم ملی است. فردی باسواد و کاپیتان بوده و طبیعی است که وظیفه ایشان و بنده این خواهد بود که مدام در خدمت تیم باشیم برای توسعه باشگاه و خیلی راضی هستم و انتظار داریم کاملا مشهود شود کمک ایشان در راستای اهداف باشگاه و فکر می‌کنم آقای گرشاسبی گزینه بهتری از ایشان نمی‌توانست پیدا کند و آقای پیروانی تمام نیازهای ما را می‌تواند برآورده کند.

برانکو در واکنش به اینکه آیا از پیروانی در بخش فنی تیم هم استفاده خواهد کرد گفت: ما روزانه چندین ساعت در کنار هم هستیم و طبیعی است در مورد همه چیز با یکدیگر صحبت کنیم و فنی هم همینطور است چرا که با هم همکار هستیم. خدا کند که تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشیم، چرا که این تفکرات متفاوت نتیجه خواهد داد.

وی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به استراتژی جدید خود در این فصل می‌شود گفت: ما وقتی با یک هافبک دفاعی بازی می کردیم هم این انتقاد وجود داشت و حالا که با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنیم این انتقاد وجود دارد. اتخاذ تاکتیک به شرایط تیم خودمان و حریف دارد. ما مدام در این باره حرف می‌زنیم اما ما زمانی که با یک هافبک دفاعی بازی می‌کردیم یک بار مقابل پیکان باختیم. در این دیدارها 150شانس گل ایجاد کردیم. مقابل فولاد مساوی شدیم اما این تیم هیچ شانس گل مسلمی هم نتوانست ایجاد کند و در خانه آنها بازی می‌کردیم. ما هم زیاد شانس گل نداشتیم اما سه چهار فرصت توسط منشا، علیپور و سیامک داشتند. ما قبلا هر دو سیستم را امتحان کردیم، هم با یک هافبک دفاعی و هم دو هافبک، هر دو سیستم هم موفق بوده و نسبت به سال پیش با این سیستم امتیازات بیشتری کسب کردیم و بعضی اوقات یک افتی وجود دارد و نمی‌توان همیشه خیلی عالی بازی کرد. از طرفی انتظارات همه از پرسپولیس روز به روز بیشتر می‌شود و حریفان هم به گونه‌ای دیگر ظاهر می‌شوند و ما این را می‌دانیم و به دنبال این هستیم به بهترین نحو آن را جبران کنیم. هیچ بازی مشابه با دیگری نیست و ما به دنبال بهترین هستیم.

برانکو پیش‌بینی‌اش از بازی فردا و اینکه آیا هواداران می‌توانند بازی پرگلی را شاهد باشند یا خیر گفت: هدف هر مربی این است که برنده شود و بهتر این است که با گل‌های بیشتری برنده شود اما هیچکس نمی‌تواند تضمین این اتفاق را بدهد و در نهایت نتیجه گرایی مهم است. قبلا هم گفتم که تراکتور تقویت شده و بازیکنان جدید آن را تقویت کرده‌اند و در کناره‌ها با بازیکنان جدید تلاش بیشتری خواهند داشت و سعی می‌کنند پارس جنوبی را هم پشت سر بگذارند و باید در آینده دید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا چه راهکاری برای بازگشت شادابی به تیمش خواهد داشت و در مورد بشار رسن و حضورش در تیم المپیک عراق چه برنامه‌ای خواهد داشت اینطور گفت: همیشه هواداران حق دارند و ما هم خوشحال نیستیم که بشار برای تیم المپیک بازی می‌کند اما باید بدانید که بزرگترین افتخار برای هر بازیکن بازی در تیم کشورش است و ما چطور باید جلوگیری کنیم. ما می‌توانستیم جلوگیری کنیم اما با وضعیت روحی و روانی که برایش به وجود می‌آید چطور از او استفاده می‌کردیم؟ همینطور برای بازیکنان ما که بزرگترین افتخار برای آنها این است که برای تیم ملی کشور بازی کنند برای بشار هم همینطور است. واضح است که ایشان در آینده از بازیکنان فیکس ما خواهد بود به این خاطر که تاکنون شانس کمتری برای بازی داشته اما در یک ماه آینده در اختیارمان نیست اما جایگزین داریم و فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و سیامک نعمتی حضور دارند. می‌توانستیم نگذاریم برود اما یک بازیکن غمگین در اردوی تیم خود داشتیم که هیچ بهره‌ای نداشت.

وی ادامه داد: همیشه خوب است وقتی شادابی وجود دارد. کار اما برای بازیکنان ما ساده نیست. ما همیشه به دنبال این هستیم که به قول شما مو را از ماست بیرون بکشیم اما حریفان همیشه ما را به گونه‌ای دیگر نگاه می‌کنند و با انگیزه تر هستند باز هم تکرار می‌کنم که دلیل عدم رضایت فقط می‌توانیم بابت حذف از جام حذفی برابر نفت آبادان اعلام کنیم و در لیگ از همه نظر بهتر بودیم اما این خواسته‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و دلیلی هم ندارد. همه شاید انتظار دارند ما فولاد را با 5 گل ببریم اما ما در اهواز و برابر تیم سوم بازی کردیم اما سال‌های قبل را در نظر بگیرید. فصل گذشته فولاد در تهران یک امتیاز از ما گرفت، من هیچ وقت دوست ندارم وقتی حریفان را دست کم می‌گیریم و مقابل بادران هم دیدید که چقدر سخت و محکم بازی کردیم، حالا نمی‌خواهم از کشورهای دیگر مثال بزنم، مورینیو اما 380 میلیون پوند هزینه کرد و گفت این کافی نیست برای قهرمانی، سیتی برای مدافعان کنار 200 میلیون پوند هزینه کرد و دفاع کناری ما با حضور صادق و مصلح هستند که از لیگ یک آمدند و 380 تومان قیمت‌شان است، نه میلیون که فقط 380 تومان! باید بگویم آنها اینگونه رایگان آمدند و بازی می‌کنند و پول آنچنانی نگرفتند و نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بازی کردند و نسبت به بازیکنان حرفه‌ای آن لیگ‌ها این بازیکنان دقیقا رایگان بازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز