خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: درباره تعلیق کشتی نامه کتبی به ما ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۱۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: در یک ماه گذشته شاهد بودید با حفظ حقوق شهروندی انتخابات 10 فدراسیون برگزار شده و 3 فدراسیون دیگر باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال  گفت: من در مجامع متناسب با وقتی که وجود دارد، شرکت می‌کنم. امروز فکر کردم داورزنی 11 سال زحمت موثر کشیده است. در این دوره والیبال ما افتخارات چشمگیر داشته و لازم بود برای تقدیر از زحمات او و همین طور هیات‌ها حضور داشته باشم. افتخارات مرهون همه دست‌اندرکاران و همین طور هیات‌های استانی است به همین دلیل لازم دیدم حضور داشته باشم.

وی افزود: امیدوارم به هدفی که در توکیو داریم برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم حضور داشته باشیم. در کنار والیبال، در بسکتبال و هندبال هم همین ظرفیت را داریم و با برنامه می‌توان این نتایج را گرفت. امیدوارم با حمایت‌ها آن رشته‌ها هم بتوانند موفقیت‌هایی را به دست آورند. تلاش ما ایجاد آرامش با همه دست‌اندرکاران و دور شدن از جنجال و حاشیه بود که شما شاهد هستید. تلاش کردم این حاشیه‌ها و اختلافات کم شود و در فضای تعامل جلو برویم. اختلافاتی که با بدنه وزارت وجود داشت، خاتمه پیدا کرده و ما با دلسوزان و دست‌اندرکاران در شرایط خوب و تفاهم کار را جلو می‌بریم. اقدام دیگری که قول داده بودم این بود که در جهت ساماندهی فدراسیون‌ها تلاش کنیم تا فدراسیون‌ها با سرپرستی و بلاتکلیفی مسائل‌شان دنبال نشود. در یک ماه گذشته شاهد بودید با حفظ حقوق شهروندی انتخابات 10 فدراسیون برگزار شده و 3 فدراسیون دیگر باقی مانده است. در بهمن و اسفند نیز انتخابات خواهیم داشت.

سلطانی‌فر با اشاره به حضور نیروهای جوان، عنوان کرد: در خیلی از فدراسیون‌ها نیروهای جوان آمدند که اطلاعات خوبی دارند، با تجربه، فعال و صاحب‌نظر هستند. سیاستی که دولت دنبال می‌کرد مبنی بر اینکه جوان‌های بیشتری را به صحنه بکشانیم در انتخابات فدراسیون‌ها تحقق پیدا کرده است که فضا، نیرو و انرژی جدیدی تزریق شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چقدر مهم است افرادی که نامزد می‌شوند و آراء لازم را کسب می‌کنند از بدنه ورزش باشند، یادآور شد: ما اساسنامه‌ای داریم و در چارچوب آن انتخابات برگزار می‌شود. ما قائل به رعایت قانون هستیم و هرچه باشد انجام می‌دهیم.

سلطانی‌فر همچنین درباره شرایط کشتی و خطر تعلیق، گفت: چیزی کتبی از IOC یا هر مرجع دیگری دریافت نکرده‌ایم. اخباری که داریم از سوی رئیس فدراسیون داده شده است. مواردی در IOC مطرح شده اما کتبی نه به ما و نه به کمیته ملی المپیک چیزی مطرح نکرده‌اند. البته من وقتی شنیدم ممکن است مشکلی پیش بیاید تلاش کردیم تا آن را حل کنیم.

سلطانی‌فر در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چیزی باید به فدراسیون اضافه شود، عنوان کرد: اکثرا در فدراسیون هستند و تلاش می‌کنند. داورزنی هم با توجه به جایگاهی که دارد و معاون وزارت است کمک می‌کند فدراسیون با قوت کارش را دنبال کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز