خبرگزاری کار ایران

تردیدهای واردی برای جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۸۱

جیمی واردی توانسته به رکورد 50 گل برای لستر در لیگ برتر برسد، با این حال نسبت به موقعیتش در جام جهانی هنوز مطمئن نیست.

به گزارش ایلنا، او مصمم است که به گلزنی‌هایش در لیگ برتر ادامه دهد تا بتواند در فهرست ساوت‌گیت باشد.

واردی که در شروع هفته زننده یکی از گل‌های لستر به منچستریونایتد بود، گفت: «چیزی که می‌دانم این است که جایگاه هیچ بازیکنی در فهرست تیم تضمین‌شده نیست و همه چیز به آمادگی شما در مسابقات باشگاهی بستگی دارد.» واردی در یورو 2016 در فهرست انگلیس بود، ولی معمولا به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌رفت.

او اضافه کرد: «قبل از هر چیز مهم است که روی عملکردم در لستر تمرکز کنم و امیدوارم روند گلزنی‌ها ادامه داشته باشد. سعی می‌کنم تا جای ممکن گل‌های بیشتری بزنم. من به 50 گل رسیدم و حالا باید برای رسیدن به عدد بالاتری تلاش کنم.»

واردی در ماه ژانویه 31 ساله می‌شود، ولی تاکید کرد که سن تاثیری روی عملکردش ندارد و می‌خواهد به رکورد 100 گل در لیگ برتر برسد. مهاجم لستر گفت: «کسی چه می‌داند؟ امیدوارم گل‌ها ادامه داشته باشد و در این‌صورت چرا که نه؟ من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام. تنها مشکل این است که فردای بازی با درد زیادی بیدار می‌شوم، با این حال به تمرین می‌روم. این کمی عجیب است و شاید به خاطر این باشد که من کمی دیر وارد این سطح شده‌ام.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز