خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم لیگ برتری بمانیم؛

فردوسی: هنوز چیزی تغییر نکرده و ته جدولی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۹۹

هافبک سپیدرود رشت عنوان کرد که آنها هنوز شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارند اما با تلاش بیشتر سعی می‌کنند لیگ برتری بمانند.

میثم فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برتری سپیدرود در هفته آغازین نیم فصل دوم مقابل نفت تهران گفت: تغییرات خیلی خوبی داشتیم. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی راحت شدند. الان احساس می‌کنیم که پشتوانه‌ داریم و بازی اول را با روحیه آغاز کردیم.

او ادامه داد: با برنامه‌های آقای روانخواه برنامه‌های جدیدی را پیاده کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. بازی را اداره کردیم و روی اعتماد به نفس نفت را بردیم. در 5 بازی قبلی خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم و همین فشار را بیشتر می‌کرد. خداراشکر بردیم و آغاز خوبی در نیم فصل دوم داشتیم.

فردوسی درباره دیدار برابر مشکی پوشان در هفته پیش رو اظهار داشت: برای امتیاز به مشهد می‌رویم و هنوز چیزی تغییر نکرده و ته جدولی هستیم. اگر برد برابر نفت را ادامه بدهیم به روند خوبی دست پیدا می‌کنیم. شخصیت تیمی مناسبی داریم و همه به چشم دیگری ما را نگاه می‌کند.

فردوسی درباره همکاری با امید روانخواه عنوان کرد: ایشان با بازیکنان مدارا می‌کنند و سبک متفاوتی دارند. روی مسائل روحی و روانی کار کردند و آینده دار هستند. امیدواریم با دانش بالا نتایج بهتری رقم بزنیم.

هافبک سپیدرود در پایان گفت: قول های خوبی دادند که بدهی‌های گذشته پرداخت شود و تمام تلاشمان را می‌کنیم لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز