خبرگزاری کار ایران

پاقدمم برای استقلال خوب بود

مظلومی:در خفا کار کنی بهتر است/ دوست نداشتم نفت به این شکل شکست بخورد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۴۸

مظلومی درخصوص هتتریک محسن کریمی بیان داشت: من در مسابقه قبلی هم گفته بودم این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به آن هماهنگی لازم برسند

پریز مظلومی سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر پاقدمم برای استقلال خوب بود که این تیم توانست بعد از مدت‌ها یک پیروزی پرگل را به دست آورد. البته برای نفتی‌ها هم ناراحت شدم دوست نداشتم آنها اینگونه شکست بخورند.

وی ادامه داد: استقلال بازی خوبی رادر این دیدار انجام داد. آنها بازی را خیلی خوب شروع کردند اما بعد از گل کمی عقب‌نشینی کردند اما دوباره بعد از دقایقی توانستند سوار بر بازی شوند.

مظلومی درخصوص هتتریک محسن کریمی بیان داشت: من در مسابقه قبلی هم گفته بودم این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به آن هماهنگی لازم برسند. خوشبختانه کریمی در آمادگی کامل قرار دارد من با آنها در گذشته کار کردم و می‌دانم چه انگیزه‌ای برای بازی‌ها دارند.

سرمربی سابق استقلال درخصوص تشویق‌های هواداران استقلال تصریح کرد: ابتدا از کمیته پیشکسوتان تشکر می‌کنم که مرا دعوت کرد قبلا هم گفته بودم هر وقت مرا دعوت کنند برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌روم. باید اعتراف کنم دلم برای ورزشگاه آزادی تنگ شده بود.

وی در خصوص مذاکراتش با نفت تهران و اینکه این اتفاق در سکوت خبری صورت گرفت، گفت:  در خفا کار کنی خیلی خوب است من هم دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود. برای تیم نفت آرزوی موفقیت می‌کنم آنها به من پیشنهاد همکاری دادند اما من این موضوع را قبول نکردم. این تیم در بخش خصوصی اداره می‌شود و باید این تیم را حمایت کرد تا بتوانند موفقیت را به دست آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز