خبرگزاری کار ایران

نقطه تاریک کارنامه شفر در استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۸۵

سرمربی استقلال با وجود آمار خوبش در این تیم یک نقطه تاریک دارد که باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال دو بار با هدایت شفر در جام حذفی به میدان رفته است که نتایج بازی‌های این تیم به ترتیب پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی و ۳ بر صفر مقابل ایرانجوان بود.  به عبارتی می‌توان گفت تیم استقلال با هدایت شفر در مجموع لیگ برتر و جام حذفی ۹ بار به میدان رفته که حاصل این ۹ بازی یک شکست، ۳ مساوی و 5 پیروزی است. آبی‌پوشان در این ۹ بازی جمعا ۱۰ بار  گل زده اند  که ۶ گل از این ۱۰ گل در دو بازی آخر این تیم به دست آمده است.

اما نکته بسیار جالب در آمار گل‌های خورده این تیم است. استقلال در مجموع این ۹ بازی تنها دو بار دروازه‌اش باز شده است؛ یک بار در جام حذفی مقابل نساجی و یک بار هم در لیگ مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی. در واقع آبی‌پوشان در لیگ برتر در جریان بازی در ۷ دیدار خود هیچ گلی نخورده‌اند و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت داشته‌اند و در دو بازی جام حذفی نیز تنها یک بار دروازه‌شان باز شده است.

تیم استقلال در ۷ بازی از این ۹ بازی با ثبت کلین شیت به کارش پایان داده تا رکورد جالب توجهی در گل نخوردن از خود به جای بگذارد. آخرین بار آبی‌پوشان در دقیقه ۲۲ هفته دهم و از روی نقطه پنالتی دروازه‌شان باز شد. این اتفاق در تاریخ ۴ آبان روی داد تا از آخرین گل خورده استقلال به لحاظ تاریخی چیزی بالغ بر ۵۶ روز گذشته باشد. هر چقدر تاکنون خط دفاع استقلال خوب کار کرده اما خط حمله این تیم یک آمار عجیب و بد را با خودش به همراه دارد و هنوز نتوانسته این نقطه تاریک را برطرف کند. حسن بیت سعید از استقلال جدا شد، جابر انصاری مصدوم است و سجاد هم شرایطی مشابه انصاری دارد.

نیم فصل دوم هنوز شروع نشده و 15 بازی فرصت هست برای پاک کردن نقطه سیاه و تاریکی که روشنی‌های استقلال را تحت تاثیر قرار داده است. اگر سایه گل‌نزدن‌های مهاجمان استقلال از روی این تیم برداشته شود آن وقت نقاط قوت‌ تیم به خوبی خودش را مشخص می کند. شفر با توجه به نکاتی که ذکر شد تاکنون کارنامه خوبی داشته و با حضور او استقلالی‌ها امیدوار به آینده‌ای روشن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز