خبرگزاری کار ایران

گتوسو: ما یک تیم نیستیم/ اگر مشکل میلان بودم، استعفا می‌دادم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۱۵

سرمربی میلان به نتیجه گیری شاگردانش انتقاد کرد و معتقد است آنها از روحیه کار گروهی برخوردار نیستند.

به گزارش ایلنا، میلان پس از برکناری وینچنزو مونتلا، جنارو گتوسو را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد و از زما حضور او در این باشگاه روسونری تنها یک پیروزی در چهار بازی سری‌آ به دست آورد.

گتوسو پس از شکست شب گذشته شاگردانش برابر آتالانتا به مدیاست پریمیوم گفت: بسیاری از چیزها کار نکردند، هر چند در ابتدای بازی رویکردی درستی داشتیم. هنگامی که ما آن را پشت سر گذاشتیم به یک مبارزه سخت تبدیل شد.

او ادامه داد: در موقعیت پیچیده‌ای هستیم، هواداران اعتراض می‌کنند و ما نمی‌توانیم فصل را همینگونه ادامه بدهیم اما من مردم را نمی‌بینم یا نمی‌خواهم بهترین‌ها را برای آنها رقم بزنم. امروز تماشاگران حضور داشتند و ما در ظاهر شکننده هستیم. من امروز مربی میلان هستم اما کمترین مشکل را دارم. نتایج ما تنها مربوط به آمادگی جسمانی بازیکنان نیست بلکه اینجا مولفه روانشناختی تاثیر گذار است. وقتی آن چیزی که ما انجام می‌دهیم کافی نیست باید یک تیم باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. اگر فکر می‌کردم که مشکل از من است استعفا می‌دادم؛ اگر فکر می‌کردم که بازیکنان حاضر نیستند با من همکاری کنند می‌توانستم استعفا بدهم، اما چنین چیزی نیست.

سرمربی میلان معتقد است نباید از میلان انتظار تیمی را داشت که بازیکنان بزرگی در آن حضور داشتند و در اروپا قهرمان می‌شد، گتوسو افزود: ما از عزم، عطش و تندرستی برخوردار نیستیم. اینگونه فکر می‌کنم که باید از مقایسه با گذشته دست برداریم. آن زمان بازیکنان و باشگاه‌‍‌های متفاوتی وجود داشت. ما باید روی زمان حاضر تمرکز کنیم. وقتی می‌گویم یک تیم نیستیم آن را درک می‌کنم و می‌توانم آن را ببینم. وقتی در لحظات سخت قرار می‌گیریم نمی‌توانیم واکنش منظمی داشته باشیم. این یک واقعیت است؛ این از اشتباهات فردی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز