خبرگزاری کار ایران

افت شدید شهباززاده

در انتظار تصمیم نهایی شفر برای مهاجم ناکام استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۵۶

مهاجم استقلال تهران که امید بسیاری برای حضور او در جمع مدعیان گلزنی وجود داشت تا به امروز یک بار هم توپ را به تور دروازه حریفان اثابت نداده است.

به گزارش ایلنا، سجاد شهباززاده که پس از انتقال به ترکیه، تراکتورسازی و نفت تهران با جدایی کاوه رضایی به استقلال تهران پیوست هیچ آمار فوق العاده‌ای نداشته که نشان بدهد وینفرد شفر علاقه‌ای به همکاری این بازیکن داشته باشد.

شهباززاده که فصل فوق العاده‌ای با استقلال پشت سر گذاشته بود با پافشاری رضایتنامه‌اش را دریافت کرد و به آلانیا اسپور ترکیه رفت. افت این بازیکن در این تیم آغاز شد و زمانی که قصد داشت در پنجره زمستانی به استقلال بازگردد این تیم با حکم فیفا از جذب بازیکن محروم شد. شهباززاده با تراکتورسازی مذاکراتی داشت اما در نهایت به نفت تهران رفت.

در این تیم زیر نظر علی دایی هم شهباززاده نمایش کم فروغی داشت و در نهایت با قراردادی دوساله در تابستان استقلال را انتخاب کرد. منصوریان با جدایی رضایی، شهباززاده را گزینه خوبی برای تقویت خط حمله می‌دانست اما مصدومیت این بازیکن همه چیز را تغییر داد.

سجاد که آمادگی خوبی داشت در بازی هفته چهارم برابر سایپا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد که او را دو ماه از میادین دور نگه داشت. مهاجم جوان پس از دوران نقاهت تا به امروز حتی یک گل هم به ثمر نرسانده و با بازگشت محسن کریمی شانس بسیار کمی برای قرار گرفتن در ترکیبی دارد که تنها برای گلزنی به مصاف حریفان می‌رود.

مهاجم استقلال در بازی پایانی نیم فصل اول از لیست 18 نفره خط خورد و در بازی چند روز پیش مقابل ایرانجوان بوشهر به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشت. شهباززاده در این مقطع هرچند علاقه‌ای به جدایی ندارد جزو گزینه‌های لیست خروجی وینفرد شفر است و شاید به زودی او جمع آبی‌ها را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز