خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: مثل همیشه به کمک هواداران نیاز داریم/ برای انتقام شکست جام حذفی به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۴۵

هافبک هجومی تراکتورسازی از هواداران این تیم می‌خواهد که به حمایت آنها بیایند.

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی در اهواز داشتیم و استقلال خوزستان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و در طول بازی خیلی ما را آزار داد، با این وجود در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و اگر فوتبال روز خوبش را به ما نشان می‌داد قبل از رسیدن به ضربات پنالتی کار را تمام می‌کردیم، به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و از هواداران معذرت می‌خواهم.

وی افزود: تراکتورسازی چند بازیکن جدید اضافه کرده است که برای جا افتادن در تیم کمی به زمان نیاز دارند، خوشبختانه اکثر آنها سابقه کار با گل‌محمدی را دارند و شناخت خوبی میان طرفین حاکم است و همین موضوع سرعت رسیدن به شرایط آرمانی را بیشتر می‌کند. در بازی ب استقلال خوزستان هم به نظرم بازیکنان جدید عملکرد خوبی داشتند. در کل همانطور که گفتم مستحق برد بودیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد پنالتی از دست رفته در دقیقه 115 بازی گفت: ایران‌پوریان یکی از بهترین بازیکنان تیم و از بهترین پنالتی‌زن‌های لیگ برتر است که آمار به خوبی این را نشان می‌دهد، ولی بزرگترین بازیکنان دنیا هم پیش می‌آید پنالتی از دست بدهند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، به هر حال شرمنده هواداران شدیم ولی قول می‌دهیم در ادامه لیگ جبران کنیم.

عالیشاه در مورد تقابل دوباره با استقلال خوزستان این بار در لیگ برتر عنوان کرد: دو بازی با فاصله کم شناخت دو تیم را از هم بیشتر می‌کند و همین موضوع کیفیت بازی را بالا می‌برد. ما برای انتقام شکست جام حذفی به میدان خواهیم رفت و در این راه بدون شک مثل همیشه به حضور و کمک هوادارانمان نیاز داریم. مطمئنم مثل همیشه ما را تنها نخواهند گذاشت و امیدوارم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز