خبرگزاری کار ایران

زهیوی - پرسپولیس، به یاد گل تماشایی

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۴۱

مهاجم فولاد سابقه زدن یک گل زیبا به پرسپولیس را در استقلال خوزستان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر روز یکشنبه در اهواز میهمان فولاد خوزستان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که کار دشواری مقابل شاگردان پورموسوی خواهد داشت.

یکی از تقابل‌های جذاب این دیدار، حضور رحیم زهیوی، مهاجم با تجربه فولادی‌هاست که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس و البته کری‌خوانی برای این تیم و بازیکنانش را دارد.

زهیوی در لیگ شانزدهم در نیم فصل نخست که در ترکیب استقلال خوزستان به میدان می‌رفت، موفق شد دروازه بیرانوند را روی یک کاشته بی‌نظیر و زیبا باز کند و با توجه به اینکه سرخپوشان خیلی سخت گل می‌خوردند، این گل زهیوی سرو صدای زیادی بپا کرد.

این بازیکن نیم فصل دوم را به قطر رفت و در لیگ ایران حضور نداشت تا اینکه در ابتدای فصل راه بازگشت به اهواز را در پیش گرفت و اینبار در فولاد شاگرد پورموسوی شد. او هفته نخست لیگ برتر هم مقابل سرخپوشان به میدان رفته و در حالیکه پیش از بازی حسابی برای آنها کری خواهنده بود، در امر گلزنی ناکام بود.

این مهاجم انگیزه زیادی دارد تا در بازی این هفته بتواند یک بار دیگه به پرسپولیس گل بزند و نامش سر زبان‌ها بیافتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز