خبرگزاری کار ایران

باید شرایط بیل را بررسی کنیم

زیدان: علاقه‎‌ای به تونل افتخار ندارم/ آماده بازی بزرگ هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۴۲

سرمربی رئال مادرید پیش از مصاف با رئال مادرید گفت: این سخت ترین بازی فصل خواهد بود و الکلاسیکو همیشه حساس و زیبا است اما ما این را دوست داریم؛ بازیکنان برای این نوع مصاف‌ها زندگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی برابر بارسلونا درباره شایعه اختلاف کریستیانو رونالدو با باشگاه گفت: رونالدو برای این بازی 100 درصد آماده است و این همان چیزی است که مرا علاقه مند می‌کند. قصد ندارم پیش از بازی فردا به حواشی پاسخ بدهم و این فعلا مسئله ما نیست. رونالدو باید به مسابقه فردا فکر کند و این برای همه بازیکنان یکسان است. به این فکر می‌کنم که رونالدو برای آنچه که در رئال مادرید انجام داده قابل احترام است و ما پس از تعطیلات زمستانی درباره شایعات صحبت می‌کنیم.

رئال مادرید 11 امتیاز از بارسلونا عقب است و زیدان در این باره گفت: هر چیزی که فردا اتفاق بیفتد ما کار را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که مسیر طولانی در پیش داریم؛ این بازی هم سه امتیاز دیگر است. ما اهمیت بازی خوب و تلاش برای پیروزی را می‌دانیم اما هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. این سخت ترین بازی فصل خواهد بود و الکلاسیکو همیشه حساس و زیبا است اما ما این را دوست داریم؛ بازیکنان برای این نوع مصاف‌ها زندگی می‌کنند.

رئال مادرید هفته گذشته جام باشگاه‌های جهان را بالای سر برد و کهکشانی‌ها با روحیه خوبی در این بازی حاضر می‌شوند، زیدان افزود: ما احساس خوبی داریم، خوشحالیم که این بازی را پیش رو داریم. ما فقط قبل از تعطیلات زمستانی بازی می‌کنیم و آماده این بازی بزرگ هستیم. مهم نیست که بارسلونا خوب یا بد بازی کند، مهم این است که آنها اول هستند. باید فاصله را کم کنیم و اگر عالی کار کنیم می‌توانیم به هر تیمی آسیب برسانیم. علاقه‌ای به گارد افتخار ندارم و این فقط برای بازی فرداست. بازیکنان تنها به نمایش در بازی فکر می‌کنند نه چیز بیشتری.

زیدان درباره حضور گرت بیل در بازی فردا گفت: ما باید شرایط او را بررسی کنیم. به بازیکنانم اعتماد دارم و از آنها سوال می‌کنم که برای بازی‌ها آمادگی 100 درصد دارند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز