خبرگزاری کار ایران

شیخ‌ویسی، کابوس همیشگی گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۸۱۴

گلر استقلال خوزستان عامل اصلی حذف تراکتورسازی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با وجود تساوی در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا دومین شکست فصل خود را در برابر آبی‌های اهوازی تجربه کند.

نقش اساسی در پیروزی و صعود استقلال اهواز در این بازی را بدون شک وحید شیخ‌ویسی، گلر استقلال خوزستان ایفا کرد که در طول بازی بارها با واکنش‌های به موقع خودش مانع مهاجمان حریف شد.

اوج کار شیخ‌ویسی در بازی دیروز مربوط به پنالتی دقیقه 115 محمد ایران‌پوریان بود که توسط او مهار شد. ایران‌پوریان طبق آمار یکی از بهترین پنالتی‌زنان فوتبال ایران است و آمار خوبی از خودش در این زمینه دارد ولی مقابل شیخ ویسی مغلوب شد. اگر این پنالتی تبدیل به گل شده بود دیگر بعید بود استقلال خوزستان بتواند به بازی برگردد و به احتمال زیاد با توجه به خستگی بازیکنان و دقایق اندک باقی‌مانده تا پایان بازی باید با رقابت‌ها خداحافظی می‌کرد.

شیخ‌ویسی در ضربات پنالتی پایان بازی هم عملکرد خوبی داشت و مهار ضربه پنالتی محمدرضا مهدیزاده زمینه پیروزی تیمش را ایفا کرد تا شاگردان ویسی به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند.

گلر استقلال خوزستان در دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل تراکتورسازی هم عملکرد درخشانی داشت و موقعیت‌های زیادی از مهاجمان حریف گرفت تا در پیروزی تیمش نقش اساسی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز