خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: با لجبازی داور از بین رفتیم / دو بازیکن جذب می‎‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۲۴

سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: به حریف موقعیت‌های زیادی ندادیم اما به نظرم داوری خیلی ضعیف بود و باعث شد تمرکز تیم ما به هم بریزد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از حذف شاگردانش در جام حذفی با شکست مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی سنگین بود و سخت انتظار این بازی را داشتیم. می‌توانستیم بازی را برنده شویم و حتی بعد از ۱۰ نفره شدن می‌توانستیم به گل دست پیدا کنیم ام اینطور نشد.

سرمربی تراکتورسازی افزود: داوری خوب نبود و خیلی ضعیف بود. به حریف موقعیت‌های زیادی ندادیم اما به نظرم داوری خیلی ضعیف بود و باعث شد تمرکز تیم ما به هم بریزد. می‌توانست در صحنه‌ها بهتر تصمیم بگیرد اما تصمیمات عجولانه داور باعث شد تیم ما ضرر کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: مقصر شکست من هستم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم بالاخره همیشه در سرما و گرما تیم را حمایت کردم امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم تا در لیگ به رتبه‌های بالایی برسیم و باخت جام حذفی را جبران کنیم. ما باید یک مدافع و یک مهاجم جذب کنیم تا تیم‌مان کامل‌تر شود و بتوانیم با قدرت در آسیا ظاهر شویم. امیدوارم در ادامه شرایط‌مان بهتر شود چرا که در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار داریم.

خیلی عجولانه کارت قرمز به حاتمی داد می‌توانست یکی از بازیکنان استقلال خوزستان را اخراج کند. داور قضاوت خیلی خیلی ضعیفی داشت و به نظرم با لجبازی تیم ما را قضاوتش از بین برد. امیدوارم در ادامه شرایط‌مان بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز