خبرگزاری کار ایران

تغییرات کلیدی سپیدرود به نفع هواداران

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۲۳

باشگاه سپیدرود رشت با حضور کادرفنی جدید به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امیدوارتر است.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر چند تصمیم جدید در سپیدرود اتخاذ شد. سهیل حق‌شناس، کاپیتان دیرپای سپیدرود به تیمش برگشت تا لباس مربیگری به تن کند. محمدرضا مهدوی، کاپیتان خوش اخلاق و محبوب رشتی‌ها به سپیدرود برگشت تا خط میانی سپیدرود با حضور او صاحب تدبیر و فکر در بازی باشد.

مدیریت جدید سپیدرود تصمیم دیگری هم گرفت، افشین ناظمی به‌عنوان «مدیر تیم» سپیدرود انتخاب شد. افشین ناظمی را اگرچه همیشه به‌عنوان سرمربی در فوتبال رشت می‌شناختیم اما این بار او به سپیدرود آمده تا تجربه مدیریتش را در سپیدرود به کار بگیرد و سپیدرود را از تنش‌ها و حاشیه‌ها در امان بدارد. احمد آهنگی که پیش‌تر قرار بود مدیر تیم سپیدرود باشد، به‌عنوان مدیرعامل معرفی شد و در واقع کیومرث بیات، مالک جدید باشگاه پست مدیرعاملی را در اختیار خود نگرفت.

حضور افشین ناظمی می‌تواند در سپیدرود ساز و کار تازه‌ای را پدید بیاورد. او از اهالی معتمد فوتبال در رشت است و حضورش می‌تواند به معنای پایان ریخت و پاش‌های بی‌حساب و کتاب باشد. طرح این بحث‌ها که ناظمی در آینده جانشین روانخواه خواهد شد، کمکی به سپیدرود نمی‌کند و بعید است افشین ناظمی با چنین نگاهی به سپیدرود آمده باشد.

پیشاپیش این نکته قابل درک است که تجربه ناظمی بیشتر از امید روانخواه است اما وقتی به یک مربی جوان اعتماد شده، بی‌تردید عوامل باشگاه برای موفقیت او تلاش می‌کنند و ناظمی آنقدر دلسوز فوتبال شهرش هست که این قواعد حرفه‌ای را برای موفقیت مربی جدید رعایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز